Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

forklar meg dette?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nei du trenger ikke isdn abbonement.

 

Jeg har det ikke og ting går greit hos meg... hvis du skal skjekke om du kan få det, så trenger du husnummer eller gårdnummer eller noe sånt... slik at de kan skjekke sentralen... Jeg vet bluecom har muligheten til å la deg fylle ut et slikt skjema. Det er dem jeg har.

Lenke til kommentar

hei..

jeg Nextgentel... Jeg bruker tlf uttak som er fra før... trenger ikke å ha noe abon. på hustelefon... :lol:

 

men med Telenor så må man har abon. for å få internett... :-?

 

tror ikke du trenger å installere noe mer... bare at NGT(Bravida) kommer og koble linjen din til sentralen dems.

Hente ASDL router I posten og Koble den på MAskinen din så har du full fart med internett... verre er det ikke :lol:

NGT har student tilbud nå....

 

Mer info: www.Nextgentel.no

 

JEg er fornøyd med linjen min.... :woot:

Lenke til kommentar
hei..

jeg Nextgentel... Jeg bruker tlf uttak som er fra før... trenger ikke å ha noe abon. på hustelefon... :lol:

 

men med Telenor så må man har abon. for å få internett... :-?

 

tror ikke du trenger å installere noe mer... bare at NGT(Bravida) kommer og koble linjen din til sentralen dems.

Hente ASDL router I posten og Koble den på MAskinen din så har du full fart med internett... verre er det ikke :lol:

NGT har student tilbud nå....

 

Mer info: www.Nextgentel.no

 

JEg er fornøyd med linjen min.... :woot:

 

 

NGT leverer adsl sjølv om du ikkje har tlf.. Du må da ha nøyaktig adresse, inkludert etage/leilighet.

 

NGT vill normalt måtte sende folk ut hvis du ikkje har telefonabbonomang.

Bare i dei tilfella der der er "linje etter" vil dei kunne slippe unna med å bare koble i sentralen. Grunnen til dette er at det normalt ikkje er fast kobla 1 par fram til kvart hus ifrå sentralen. Bare dei som har tlf.abb. er kobla fram. Detter er serlig eit problem i ommråder med gammel kabling ute i netter, og stor nybygging av hus/leiligheter.

 

Det koster ikkje noke meir sjølv om montøren må ut til deg. Men det kan ta litt lengre tid før dei leverer adsl.

 

Har montert adsl båder for Telenor og NGT

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...