caroprins Skrevet 23. april 2008 Skrevet 23. april 2008 Noen som har noen bra hotell å anbefale i Miami. Gjerne i nærheten av havnen der cruis skipene ligger.
HKS Skrevet 23. april 2008 Skrevet 23. april 2008 Jeg har nettopp kommet tilbake etter 8 dager på jobb i Miami. Bodde på Hyatt Regency Miami. Det var et bra hotell det. Kan anbefales. http://www.miamiregency.hyatt.com/hyatt/hotels/index.jsp
Target.Aquired Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Hei Man finner masse av tilbud på hoteller i Miami. Jeg vil anbefale ett hotell langs stranden( Collins Ave, South beach). Det er billig og standard er mye bedre en Norge i forhold til pris. Hvis du vil se på cruise skip anbefaler jeg deg restauranten smith & wollensky, som ligger rett ved kanalen. Her går alle cruise skipene forbi! M
Xtend Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Hotel Intercontinental ligger ett steinkast fra cruisehavna og i gåavstand fra Bayside. Bodde på dette hotellet når jeg og fruen var cruise i 2004, og de hadde gratis transport til og fra havna.
Frigata Skrevet 1. mai 2008 Skrevet 1. mai 2008 Eg skal til Miami i juni med ein kompis, og me fekk 8 netter på eit hotell på Collins Ave. til 2200,- tilsammen(!). Huskar ikkje heilt navnet på hotellet, men har sett bilder frå det. Var ganske bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå