Gå til innhold

[GTA]Første gameplayvideo er ute!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dårlig video. Helt utrolig at de som lager disse ikke klarer å lage noe ordentlig. Hallo, filme en TV fra siden og samtidig bare ha med bittelitt bilkjøring? Det var dårlig ja. Skulle hatt med noe mer Euphoria-relatert eller idet minste kjørt over noen folk! :devil:

Skrevet

Ush, akkurat nå skulle jeg ønske jeg hadde en flashet 360, ser en Grand Theft Auto IV MULTI5 PAL ligger ute på diverse steder. Jaja, jeg får bare vente!

Gjest Slettet-uVTr2vDm
Skrevet

Hvis noen røper introen her, uten spoiler,

så skal jeg faen med kaste oldemor på elva!

Skrevet

Skal teste ut GTA IV i kveld, gleder meg som en unge! :) Mulig jeg lager en gameplay-video, men det er vel ikke noe vits. I løpet av ettermiddagen kryr det sikkert av videoer!

Gjest Slettet-uVTr2vDm
Skrevet

Fordi 360-versjonen ligger på div. torrentsider allerede.

Noe som er kjipt for MS.

Skrevet

Kom ikke akkurat som et sjokk at GTA er ute på nett allerede. Jaja, jeg skal kjøpe det ærlig i hvert fall. Det fortjener et plass i hylla mi, og jeg har veldig lyst på DLC og multiplayer. Klarer nok å vente 6 dager til, når jeg allerede har jeg ventet årevis.

Uansett, det viste ikke mye av gameplayet i den videoen der nei. Mer av PS3 menyen og loadingen. En dårlig jobb, lettere sagt. Men det dukker sikkert opp mange flere videoer nå som GTA er ute på nett.

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Skrevet

This video is no longer available due to a copyright claim by Take 2 Games.

Please gief ? :cry:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...