Gå til innhold

Powerbuy på Cellshock DDR3 fra USA


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gikk ikke i vasken Andreas, må bare finne et tilsvarende sett ;)

 

Det må være en grunn til at de har trukket dem tilbake, de tar bare ikke inn hardcore-brikker sånn uten videre ;)

 

Nå er det akkurat 10 dager til jeg får mitt Asus Evolution, så nå bør dere henge i :D

 

Leveringsdato er bekreftet på hovedkortet, så det hadde vært greitt å fått litt ddr3 ram også ;)

Lenke til kommentar

Samtale med danske Jakob hos memoryc:

Andreas: vi ville gjerne ha de Cellshock minnebrikkene

Jakob: de laves ikke mere

Andreas: dumt

Andreas: Har du noen forslag på gode brikker vi kan kjøpe til et powerbuy?

Jakob: ja, cellshock 1866mhz

Andreas: de lages fortsatt?

Jakob: jeps

Andreas: hvor mange av de har dere på lager?

Jakob: masser på lager!

Andreas: bra :)

Andreas: skal skrive på forumet :)

Jakob: vi har normalt mere end 50 på lager

Andreas: nice

Andreas: vil det bli noe rabatt på powerbuys?

Jakob: ja, det finder vi ud af!

Jakob: men - det er kun mig der kan give rabat her i firmaet, og jeg er på ferie fra i dag indtil manag

Jakob: mandag

Andreas: ok, men det vil nok ta litt tid før vi får samlet penger osv

Jakob: jeps

 

Så nå trenger vi forslag til nye brikker.

Endret av Intern
Lenke til kommentar

Dansken jeg snakket med virket veldig interresert, og jeg tror vi kan få til et bra tilbud.

Det er blitt spurt etter minst 15 sett så langt, tror jeg?

 

Jeg regner forresten med at både OCZ og G.Skill-brikkene har samme chips (D9GTS)

Har selv et 2gb sett med D9GTS nå, og det kjører fint på 1800 7-7-7-20 (2v), men booter dog ikke engang på 1828 7-7-7-20 (2v) :p

 

EDIT: Jeg vet at OCZ brikkene hvertfall har D9GTS/GTX/JNL, men da JNL er lite aktuelt på slike brikker står vi igjen med D9GTS/D9GTS.

Lenke til kommentar
Dansken jeg snakket med virket veldig interresert, og jeg tror vi kan få til et bra tilbud.

Det er blitt spurt etter minst 15 sett så langt, tror jeg?

 

Jeg regner forresten med at både OCZ og G.Skill-brikkene har samme chips (D9GTS)

Har selv et 2gb sett med D9GTS nå, og det kjører fint på 1800 7-7-7-20 (2v), men booter dog ikke engang på 1828 7-7-7-20 (2v) :p

 

EDIT: Jeg vet at OCZ brikkene hvertfall har D9GTS/GTX/JNL, men da JNL er lite aktuelt på slike brikker står vi igjen med D9GTS/D9GTS.

 

 

Hva skjer med dansken da?

Lenke til kommentar

Bare vil minne på at jeg er fortsatt med. Si gjerne fra når det blir noe da. :) Kunne godt tenkt meg 2x2gb brikker. Har brikker fra Patriot Viper i dag. Meget fornøyd. Er egentlig på 1600 mhz@7-7-7-20. Nå kjøres de på 1866mhz @9-9-9-24. Virker som om de kan klokkes noe voldsomt egentlig. Hva med å skaffe noen av de?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...