Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei igjen!

Noen av dere husker kanskje Codewiki.no som startet opp før jul, men gikk i dass etter et latterlig usannsynlig serverkrasj som tok ut alle filer inkludert serverbackups. Vi hadde backups, men mye hadde skjedd på få timer og dager så prosjektet mistet litt av kraften.

Nå har jeg ambisjoner om å fikse opp og starte igjen. Alt er oppe å går, og så snart jeg får laget en ordentlig forside, som skal være enkel og oversiktlig slik som feks wikipedia, burde alt være lagt til rette for innhold!

Noen som har noen ideer om forside?

Tusen takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det var også noe av det som gjorde at jeg mistet motivasjonen også..

Men mener da at de fleste av dine aritkler ble gjenopprettet? Eller husker jeg feil.. :)

Skrevet

Blah, så kjedelig! Beklager igjen! Men håper uansett at jeg klarer å få det til å trille å gå igjen, siden jeg synes prosjektet var bra, og nå er ordentlige backup-rutiner i orden igjen :)

Skrevet

Er ikke rapidshare en litt døll premie? Eller ligger det mye kult der eller hva er greia?

Hva med noe hardware-premier? Feite headsett, 1gb ram eller noe? Da har jeg kanskje en artikkel i bakhodet..

Skrevet

enig at flash introen var grusom, som nevnt. men en ny forside er oppe å går. tok bare litt tid før den dukket opp. :). håper den nåværende faller mer i smak :-)

Skrevet

Hehe. nå er jo en 3mnd Rapidsharekonto nesten verdt mer enn 1GB RAM :p Nesten konkurranse har jeg noe mer snasent i bakhodet, men tenkte at med tanke på at aktiviteten forsatt er forholdsvis lav burde jeg vente med den

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...