Gå til innhold

Flatskjerm for moteløver


Anbefalte innlegg

og så 2 fjernkontroller med tv-en . er det ikke nok med en ?

de kommer i tillegg til dem man har fra før

logitech harmony passer fint som fjernkontroll til denne skjermen og så kan man bruke den i stedet uten å ha for mange av dem

 

 

Fordi ikke alle trenger alle funksjonene på en fjernkontroll.

En har vel tallene og alt det andre som følger med på en vanlig fjernkontroll.

Den andre er vel av/på , volum, kanalpluss/minua og skifte mellom hdmi koblinger.

 

Jeg bruker bare min tvfjernkontroll til å slå på tv, og så for å slå over på hdmi1 og hdmi2.

 

Ja, det er mange som ikke trenger mange funksjoner på fjernkontrollen. For mange er det faktisk umulig å bruke de fleste fjernkontrollene fordi det er alt for mange, og for små, knapper på de. Kjøpte en fjernkontroll til min mor som hadde 5 knapper; volum opp, volum ned, kanal opp, kanal ned og on/off. Mer trenger hun ikke.

Selv om jeg selv har lyst på en Logitech-fjernkontroll, så skjønner jeg jo selv at det ikke er et bra alternativ for min mor.

Synes det er utrolig bra at noen endelig har skjønt det.

 

har man problemer med at fjernkotrollen har for mange funksjoner så skaffer man seg en som har mindre funsksjoner , værre blir det når man ikke har bruk for den ekstra kontrollen . jeg menr at hvis en fjernkontroll er konstruert riktig så trenger man bare en og ingen ekstra for bare noen av funsksjonene .

 

i disse digitale tider ender de fleste opp med flere stykker og da blir det lett kaos . da er det fint med en som styrer alle enhetene.

for ordenskyld så er ikke Harmony den enseste . den er bare en av de som er meste fleksibel

 

jeg skal være ening i at det er ikke absolutt alt med Harmony som er perfekt , jeg synes dog at designet kunne passe til denne skjermen hvisman ønsker minstmulig av alle disse latmasboksene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...