Gå til innhold

Når sender butikkene ut GTAIV?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk mail fra Platekompaniet akkurat nå:

Vi vil med dette informere om at vi sender din ordre i dag. Levert:1 stk PLAYSTATION 3 - Grand Theft Auto IV, Pris 499,00Totalsum inklusiv Frakt og gebyr 529,00Eventuelle restleveranser vil bli ettersendt så fort vi får varene inn fra leverandør. Restleveranser blir belastet kortet ditt når vi sender dem herfra.Frakt blir kun belastet en gang per ordre.

Med vennlig hilsenPlatekompaniet

Betyr det at jeg har spillet i morgen?? :dribble:

Skrevet (endret)
Fikk mail fra Platekompaniet akkurat nå:
Vi vil med dette informere om at vi sender din ordre i dag. Levert:1 stk PLAYSTATION 3 - Grand Theft Auto IV, Pris 499,00Totalsum inklusiv Frakt og gebyr 529,00Eventuelle restleveranser vil bli ettersendt så fort vi får varene inn fra leverandør. Restleveranser blir belastet kortet ditt når vi sender dem herfra.Frakt blir kun belastet en gang per ordre.

Med vennlig hilsenPlatekompaniet

Betyr det at jeg har spillet i morgen?? :dribble:

Tja, mer sansynlig at du får den på mandag. Men kult det og :) Om du da bor et sentralt sted såklart...

Endret av ReSSaA
Skrevet

Hei og takk for din henvendelse

Gta IV har realese 29.04.08 og når du har bestilt på nett vil vi sende ut dette til realese dato så langt det lar seg gjøre.

Ønsker deg en fortsatt fin dag!

Med vennlig hilsen

Lefdal Kundesenter

Dette var svaret eg fikk. Sist gang eg bestilte fikk eg kvittering dagen etter på via epost.

Skrevet

Vi vil informere deg om att din ordre ble sendt fra vårt lager i dag og den bør være fremme innen 2-3 hverdager.

Det som er levert er følgende:

Artikkelnummer Antall Beskrivelse

3000618964 1 Xbox 360 - Grand Theft Au

Jajajajaja!

Bare ufattelig kjipt at jeg skal flytte inn i ny leilighet førstkommende uke og helg, og at jeg ikke får spilt noe før tidligst om 10 dager, men da har jeg det ihvertfall og slipper at det eventuelt blir utsolgt.

Skrevet
Vi vil informere deg om att din ordre ble sendt fra vårt lager i dag og den bør være fremme innen 2-3 hverdager.

Jajajajaja!

Bare ufattelig kjipt at jeg skal flytte inn i ny leilighet førstkommende uke og helg, og at jeg ikke får spilt noe før tidligst om 10 dager, men da har jeg det ihvertfall og slipper at det eventuelt blir utsolgt.

Samme mailen fikk jeg også, bare kjipt at vi ikke får noe sporingsnummer ;) Men jeg sendte uansett mail og spurte om jeg kunne få et :p

Skrevet

Å ja, da så. Men forrige uke bestilte jeg 7 filmer, og de ble sendt i en større pakke, fikk heller ikke da no sporingsnummer.. Den pakken måtte jeg hente på mitt lokale postkontor.

Skrevet

Jajajajaja!

Samme mailen fikk jeg også, bare kjipt at vi ikke får noe sporingsnummer ;) Men jeg sendte uansett mail og spurte om jeg kunne få et :p

MEG OG!!!!!

Skrevet
Å ja, da så. Men forrige uke bestilte jeg 7 filmer, og de ble sendt i en større pakke, fikk heller ikke da no sporingsnummer.. Den pakken måtte jeg hente på mitt lokale postkontor.

Og om du hadde sett på lappen i postkassa di så hadde du kanskje lagt merke til at det var krysset av på "pakken er for stor for postkassen" eller noe i den duren. ;)

Men nok om det, spillet kommer ihvertfall.

Skrevet (endret)
Hei Espen!

3000618958 1 Playstation 3 - Grand The

I går :D

YAY!

Endret av Oakis
Skrevet

Fikk mail fra Absoluttspill.no nå hvor de skrev at spillet var kommet på lager, men at det ikke ville bli sendt før på Mandag......Han skrev at grunnen til at CDON hadde sendt ut spillet sikkert var fordi de sender fra Sverige, men han forstod ikke hvorfor platekompaniet hadde sendt ut.....han sa det ville slå hardt tilbake på de :p

Skrevet (endret)

Jaja må på jobb oppdrag med jobben til neste lørdag. Bah :)

Ordredato: 08 April 2008

Ordrestatus: Venter på varer

Bestilt fra Absoluttspill

Endret av GyldeN

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...