thadon Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Faen, posten bruker 2 dager hit. Satan ta. Veldig farlig vis noen person får spillet før utgivelsen
praystation Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Fikk mail fra Platekompaniet akkurat nå: Vi vil med dette informere om at vi sender din ordre i dag. Levert:1 stk PLAYSTATION 3 - Grand Theft Auto IV, Pris 499,00Totalsum inklusiv Frakt og gebyr 529,00Eventuelle restleveranser vil bli ettersendt så fort vi får varene inn fra leverandør. Restleveranser blir belastet kortet ditt når vi sender dem herfra.Frakt blir kun belastet en gang per ordre.Med vennlig hilsenPlatekompaniet Betyr det at jeg har spillet i morgen??
And.rs Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 (endret) Fikk mail fra Platekompaniet akkurat nå:Vi vil med dette informere om at vi sender din ordre i dag. Levert:1 stk PLAYSTATION 3 - Grand Theft Auto IV, Pris 499,00Totalsum inklusiv Frakt og gebyr 529,00Eventuelle restleveranser vil bli ettersendt så fort vi får varene inn fra leverandør. Restleveranser blir belastet kortet ditt når vi sender dem herfra.Frakt blir kun belastet en gang per ordre.Med vennlig hilsenPlatekompaniet Betyr det at jeg har spillet i morgen?? Tja, mer sansynlig at du får den på mandag. Men kult det og Om du da bor et sentralt sted såklart... Endret 25. april 2008 av ReSSaA
SanStian Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Noen som vet om vanlige butikker, som f.eks Platekompaniet o.l. har fått spillet på lager?
Elmek38 Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Hei og takk for din henvendelse Gta IV har realese 29.04.08 og når du har bestilt på nett vil vi sende ut dette til realese dato så langt det lar seg gjøre. Ønsker deg en fortsatt fin dag! Med vennlig hilsen Lefdal Kundesenter Dette var svaret eg fikk. Sist gang eg bestilte fikk eg kvittering dagen etter på via epost.
SanStian Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 På ordrestatusen min hos cdon står det at pakken er levert
Hachon Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Vi vil informere deg om att din ordre ble sendt fra vårt lager i dag og den bør være fremme innen 2-3 hverdager. Det som er levert er følgende: Artikkelnummer Antall Beskrivelse 3000618964 1 Xbox 360 - Grand Theft Au Jajajajaja! Bare ufattelig kjipt at jeg skal flytte inn i ny leilighet førstkommende uke og helg, og at jeg ikke får spilt noe før tidligst om 10 dager, men da har jeg det ihvertfall og slipper at det eventuelt blir utsolgt.
SanStian Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Vi vil informere deg om att din ordre ble sendt fra vårt lager i dag og den bør være fremme innen 2-3 hverdager. Det som er levert er følgende: Artikkelnummer Antall Beskrivelse 3000618964 1 Xbox 360 - Grand Theft Au Jajajajaja! Bare ufattelig kjipt at jeg skal flytte inn i ny leilighet førstkommende uke og helg, og at jeg ikke får spilt noe før tidligst om 10 dager, men da har jeg det ihvertfall og slipper at det eventuelt blir utsolgt. Samme mailen fikk jeg også, bare kjipt at vi ikke får noe sporingsnummer Men jeg sendte uansett mail og spurte om jeg kunne få et
Hachon Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Det er sendt som brev og derfor får du ikke noe sporingsnummer, rett og slett fordi det ikke er en lett jobb å spore brev.
SanStian Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Å ja, da så. Men forrige uke bestilte jeg 7 filmer, og de ble sendt i en større pakke, fikk heller ikke da no sporingsnummer.. Den pakken måtte jeg hente på mitt lokale postkontor.
krillee Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Vi vil informere deg om att din ordre ble sendt fra vårt lager i dag og den bør være fremme innen 2-3 hverdager. Det som er levert er følgende: Artikkelnummer Antall Beskrivelse 3000618964 1 Xbox 360 - Grand Theft Au Jajajajaja! Bare ufattelig kjipt at jeg skal flytte inn i ny leilighet førstkommende uke og helg, og at jeg ikke får spilt noe før tidligst om 10 dager, men da har jeg det ihvertfall og slipper at det eventuelt blir utsolgt. Samme mailen fikk jeg også, bare kjipt at vi ikke får noe sporingsnummer Men jeg sendte uansett mail og spurte om jeg kunne få et MEG OG!!!!!
Hachon Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Å ja, da så. Men forrige uke bestilte jeg 7 filmer, og de ble sendt i en større pakke, fikk heller ikke da no sporingsnummer.. Den pakken måtte jeg hente på mitt lokale postkontor. Og om du hadde sett på lappen i postkassa di så hadde du kanskje lagt merke til at det var krysset av på "pakken er for stor for postkassen" eller noe i den duren. Men nok om det, spillet kommer ihvertfall.
SanStian Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Hehe, ja Bare jeg som ikke har fulgt med godt nok
Bruker-104685 Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Heldiggriser, ingen mail har jeg fått fra gamezone og absoluttspill
iNTEGRALiS Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 (endret) Hei Espen! Vi vil informere deg om att din ordre ble sendt fra vårt lager i dag og den bør være fremme innen 2-3 hverdager. Det som er levert er følgende: Artikkelnummer Antall Beskrivelse 3000618958 1 Playstation 3 - Grand The I går YAY! Endret 25. april 2008 av Oakis
henry14 Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 Fikk mail fra Absoluttspill.no nå hvor de skrev at spillet var kommet på lager, men at det ikke ville bli sendt før på Mandag......Han skrev at grunnen til at CDON hadde sendt ut spillet sikkert var fordi de sender fra Sverige, men han forstod ikke hvorfor platekompaniet hadde sendt ut.....han sa det ville slå hardt tilbake på de
GyldeN Skrevet 25. april 2008 Skrevet 25. april 2008 (endret) Jaja må på jobb oppdrag med jobben til neste lørdag. Bah Ordredato: 08 April 2008 Ordrestatus: Venter på varer Bestilt fra Absoluttspill Endret 25. april 2008 av GyldeN
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå