Gå til innhold

Erfaring med argon 12" subwoofer?


Anbefalte innlegg

Hei :)

 

Jeg vurderer å kjøpe Argon 12" subwoofer fra hifi-klubben: LINK

Men før jeg kjøper lurte jeg på om det var noen som hadde erfaring med den subben. Har hørt at argon ikke er det beste merke akkurat, så jeg er litt usikker på om det er et bra kjøp. Men med tanke på pris og spesifikasjoner så virker det som en grei sub.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, Argon er på ingen måter veldig gode på subwoofere.

Jeg er rimelig sikker på at de fleste ansatte hos HiFi Klubben heller ville anbefalt en Dali Basis 100 subwoofer.

 

12" forsterket av 120" er ikke akkurat oppskriften på nøyaktig og dyp bass. Var jeg deg ville jeg droppet subwoofer fra Klubben, og satset på en XTZ 99 W10.16 som nok er den desidert beste subwooferen til under 3000kr.

Den har plenty med krefter, og skal spille meget bra. Du får den i sort matt, eller sort pianolakk. Absolutt en god budsjettsubwoofer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Jeg har argon subben og er veldig fornøyd, har hatt den i ca 1 år og den spiller veldig bra i forhold til prisen.

Men det skjønner jeg veldig godt. Jeg var å hørte denne subwooferen selv av nysgjerrighet (men kjøpte en CLS-15SX), og den gjorde det ganske så bra til størrelsen og prisen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...