øl_i_tastaturet Skrevet 22. april 2008 Skrevet 22. april 2008 (endret) Godt å se noen dyktige norske magikere! Bra redigering også. Hallo? Pål Bang-Hansen eier jo. Få tilbake fjernkontrollen! Vi ringte han en gang husker jeg. Spurte om vi kunne få tilbake fjernkontrollen vår \o/ Endret 22. april 2008 av Bjørshol
NoMilkToday Skrevet 22. april 2008 Skrevet 22. april 2008 Likte vidioen din ganske godt! Det er bare to minuser: 1. Horde 2. For kort tid til og lese texten du skriver :S
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 22. april 2008 Skrevet 22. april 2008 Har da ikke noe å si hvordan filmen er? Er selv ally, men sier ikke at et minus er at han er horde.
NoMilkToday Skrevet 22. april 2008 Skrevet 22. april 2008 Det var ikke seriøst liker bare ikke horde selv
Northern_Comfort Skrevet 22. april 2008 Forfatter Skrevet 22. april 2008 (endret) Ja, jeg har tenkt litt på den teksten i ettertid.. jeg ville bare eksperimentere med vegas egentlig. Det er første gang jeg prøver meg på editing, så jeg skjønner nå at det kan bli litt for mye av det gode.. Den roguen med 1% skulle nok neppe bruke ghostly, prep eller shadowstep, var nok bare enda en flink rogue som ikke ville bli truffet av angrep tenker jeg ^^ Rendering-options er fra en fin profil jeg fant på vurtne-forumet. Det røde feltet må du variere etter hvilken FPS du recordet med. Endret 22. april 2008 av Northern_Comfort
Sadfez Skrevet 22. april 2008 Skrevet 22. april 2008 Nice icelance bro :') Filmen var helt ok, men ble litt for mye icelance for meg.
NoMilkToday Skrevet 23. april 2008 Skrevet 23. april 2008 :O har du også "Sindre" på msn xP Tror det er den samme som jej
DNA Skrevet 23. april 2008 Skrevet 23. april 2008 Helt ok skills, ikke noe helt "out of the ordinary". Oppbrukt sang på starten. Noen kule moments. 7/10
Mahler Skrevet 23. april 2008 Skrevet 23. april 2008 Stort pluss i boken for outdoor pvp, men ble litt altfor mye icelance, ellers artig aa se pvp paa den quel'thas oyen Fortsett aa gank folk som quester.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå