Gå til innhold

Razer Boomslang 2000/1000


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

zimen: tror jeg holder meg til intellimouse, du.. den derre fæle navigator-saken til logitech-musene gir meg mareritt. dessuten liker jeg røde lys bedre enn blå. :grin:

 

pizzabud: hva jeg mener? at du tyter om at awp er fælt i hvert eneste innlegg du skriver.. ?

 

pizzabud skriver:

"jeg mener at p4 er bra saker. forresten, awp burde blitt tatt ut av cs, fordi den er for kraftig"

 

pizzabud skriver:

"STARCRAAAFT er best! også cs uten awp, da. fordi awp suger, og jeg liker ikke å bli skutt med den, det er feigt."

 

pizzabud skriver:

"hehe. og, ja.. awp er feigt, så det så!"

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-01-20 14:27, Kenny000 skrev:

Jeg fant den!!!


Razer Mus BoomSlang 2000 (2000dpi)USB/PS-2, 5 knappers Retail

MER INFO Pris: kr 892,-


Gå inn på Data1Shop --> mus/tastatur


Den ligger et stykke ned på siden!


Forsøkte dette nå, men jeg fant ingen som helst link til "Data1Shop" på Data1.no. Ingen antydninger til at de har noen webshop på den siden i hvert fall. Skulle gjerne ha bestillt en slik mus. Testet razorzone.com, men bestillingssystemet der var nede akkurat nå. Ingen andre plasser som har denne da? Merkelige greier, hvis det virkelig er en så bra mus som de fleste tydeligvis er enig i. Hvorfor er det da så utrolig vanskelig å få tak på dem? Skulle tro produsenten gikk i overskudd og kunne produsere flere så det gjallet.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-01-29 00:27, psilocybe skrev:


pizzabud: hva jeg mener? at du tyter om at awp er fælt i hvert eneste innlegg du skriver.. ?


pizzabud skriver:

"jeg mener at p4 er bra saker. forresten, awp burde blitt tatt ut av cs, fordi den er for kraftig"


pizzabud skriver:

"STARCRAAAFT er best! også cs uten awp, da. fordi awp suger, og jeg liker ikke å bli skutt med den, det er feigt."


pizzabud skriver:

"hehe. og, ja.. awp er feigt, så det så!"


Og hva hadde dette med denne tråden å gjøre egentlig? Er det noe poeng å rippe opp i diskusjoner man har vært gjennom tidligere? Virker som om du ønsker å provosere fram ytterligere en diskusjon om det emnet uten at mannen engang har nevnt det du quoter der.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-01-29 10:24, TST skrev:

Quote:


On 2002-01-20 14:27, Kenny000 skrev:

Jeg fant den!!!


Razer Mus BoomSlang 2000 (2000dpi)USB/PS-2, 5 knappers Retail

MER INFO Pris: kr 892,-


Gå inn på Data1Shop --> mus/tastatur


Den ligger et stykke ned på siden!


Forsøkte dette nå, men jeg fant ingen som helst link til "Data1Shop" på Data1.no. Ingen antydninger til at de har noen webshop på den siden i hvert fall. Skulle gjerne ha bestillt en slik mus. Testet razorzone.com, men bestillingssystemet der var nede akkurat nå. Ingen andre plasser som har denne da? Merkelige greier, hvis det virkelig er en så bra mus som de fleste tydeligvis er enig i. Hvorfor er det da så utrolig vanskelig å få tak på dem? Skulle tro produsenten gikk i overskudd og kunne produsere flere så det gjallet.

 

 

Det var visst en itbutikk i danmark som hadde en slik tidlig i november, mulig dem er fri nå.

 

Personlig klarer jeg meg ikke uten boomslang nå, selv om den var helt håpløs til å begynne med.

(begynte med den pga senebetennelse & musen er ekstremt lav og passer hånda pent).

 

for dere som sier det er en drittmus og slikt, hvor lenge har dere prøvd den? 10 minutter? 10 timer? ..

sammenlign det med første gang dere spiller cs, og det eneste dere kan spille mot er naikon & co.. hvor 'lett' er det etter 10 minutter, 10 timer?

 

 

-cairn

Lenke til kommentar

psicolybe: ok at du quoter, men helst quote noe jeg har skrevet når du sier jeg har skrevet det :smile:

jeg har en stor logitech mus til litt under 200 kroner, synes denne virker ypperlig med sensitivity i cs på 12, har aldri hatt det problemet som boomslang musen skal fjerne, at man bommer fordi musen beveger seg i så store rykk at man hopper over målet.

har aldri hatt noe problem med og sikte med musen min, selv ikke headshots med ak på lang avstand.

tviler på at razer musen er god for noe annet enn at man slipper og bevege hånden så mye

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Men dere skal være obs på en ting....det er utrolig mye feilproduksjon av boomslangs. Jeg fikk min første i august 2001, den tredje fikk jeg forrige uke. Den funker....med deler fra de andre satt sammen. Det er utrolig synd, fordi idet du blir vant med den er den uunværlig, men det tar lang tid for en som er godt trent i andre mus. I tillegg må du leve med at den musen du mottar kankjse ikke funker og må vente i evigheter for replacement.

 

[ Denne Melding var redigert av: bender på 2002-02-15 03:40 ]

Lenke til kommentar

vil helst høre fra noen som har razer boomslang.

i cs har jeg funnet ut at så lenge sensitivityen ikke er høyere enn 12 (med min logitech mouseman mus) så kan man selv på ekstreme avstander i cs fint klare og skyte hs. så lenge man ikke bruker sensitivity på mere enn 12 vil man stort sett ikke merke forskjell med razer eller en vanlig mus.

eneste fordelene jeg ser med razer er at den kan ha høyere sensitivity enn 12 uten at musa "hopper" bortover skjermen istedet for og gli, og at man ikke trenger bevege håndleddet så mye. det med at man treffer bedre stemmer nok ikke - i alle fall ikke om man bruker normal sensitivity. jeg har aldri bommet fordi musa mi var for lite følsom - og jeg har sensitivity på 12.

om man treffer eller ikke avhenger av brukeren.

eller tar jeg feil nå, razer fans?

Lenke til kommentar

Hei jeg har en "Razer Boomslang 2000" jeg ikke klarer å bli vant til. Kjøpte den på Komplett.no for ca. 6 mnd. siden. Jeg ga ca. 900 kr. for den, ønsker å selge den pluss EverGlide Giganta mus matte kr 169(testet på hardware.no for ikke så lenge siden) med Razer motiv og tilhørende håndleddsstøtte keysonic palm pad kr 73.

 

Jeg vil ha 700kr. for disse tre tingen, jeg betaler forsendelsen. Er du interessert send en mail til:

[email protected]

Lenke til kommentar

Howdy folks..!

 

Jeg har hatt en Razor Boomslang 1000 som jeg kjøpte da den ble lansert..

 

Bruker den ikke så mye til daglig, helst bare på Lan, o.l...

 

Utrolig presis og lett å bruke...

UT:Tactical Ops og Tribes2 blir en drøm med den musa..

 

Har aldri hatt trøbbel med den heller... Greie drivere, og enkel å rense..

 

Tror jeg betalte ca 800,- for min mus. Den kom da i en lekker alu-boks (kakeboks?) med endel tilbehør + musmatte av "ultraslim"-typen.

 

Anbefales for de som "tør" å bruke annerledes hardware! :wink:

 

Mvh,

Kay-Thomas.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...