Gå til innhold

Finnes det noe måte å få lav ms på (30-40)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som emnetittelen sier, finnes det en slik måte? Har vanligvis ms på 150 på dagen, men en skjelden gang opplever jeg å få nedi 40-70 (om morningen etc) og det virker som det er mye bedre respons på spells osv :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå inn på curse.com og søk etter faster ping.

Den fungerer utrolig bra. Den konfigurerer windows slik at den ikke bruker opp resurser på å sende unødvendige pakker fra og til verter.

Jeg gikk fra 150 ms til 40 ms. Funker utrolig bra som sagt.

Skrevet

Her er et treiks jeg plukka opp for lenge sida, for å øke hastigheten på internett generelt:

Raskere nett:

Run -> gpedit.msc -> Administrative Templates @ Computer Config -> Network -> Qos Packet Scheduler -> Limit Reservable bandwith -> Aktiver @ 0%

Windows reserverer 20% av båndbredda som default. Når man aktiverer på 0% øker da den teoretiske hastigheten.

Skrevet (endret)

Den fungerer utrolig bra. Den konfigurerer windows slik at den ikke bruker opp resurser på å sende unødvendige pakker fra og til verter.

Ikke nok med det! Jeg forbedra FPSen min fra 10 til rundt 30! What the shit? Dette er det beste jeg har sett på lenge!

Endret av Knofle
Skrevet
Her er et treiks jeg plukka opp for lenge sida, for å øke hastigheten på internett generelt:

Raskere nett:

Run -> gpedit.msc -> Administrative Templates @ Computer Config -> Network -> Qos Packet Scheduler -> Limit Reservable bandwith -> Aktiver @ 0%

Windows reserverer 20% av båndbredda som default. Når man aktiverer på 0% øker da den teoretiske hastigheten.

Kommer ikke lenge enn til inn i kjør før det stopper opp gpedit.msc vil ikke åpne ;)

Noen tips?

Og denne curse addonen som var så fantasisk, bullshit eller fakta?

Skrevet

Raskere nett:

Kommer ikke lenge enn til inn i kjør før det stopper opp gpedit.msc vil ikke åpne ;)

Noen tips?

Og denne curse addonen som var så fantasisk, bullshit eller fakta?

Det at du ikke får kjørt gpedit.msc kan bety at du kjører en eller annen "windows home" version, de har ikke group policy editor.

Jeg ville uansett ikke ha bekymret meg om det da å endre "Limit Reservable bandwidth" sannsynligvis gjør null og niks med båndbredde/ping på maskinen din.

For detaljer fra litt mer offisielt hold:

http://support.microsoft.com/default.aspx?...US;Q316666&

Skrevet

Denne curse "Addon"en er IKKE bullshit! Dette fungerer fin fint.. det er ett prog som endrer registret ditt og funker glatt.

Vell det er ingen Addon, men ett prugram. Curse innehålder MYE mere enn addons til wow!

Skrevet

Vil denne faster ping-greia påvirke hastigheten på nedlastingsprogrammer? så et sted at det ikke var "heldig" å bruke den til andre ting enn online-spill

• 3 uker senere...
Skrevet

vel. Jeg har ikke problemer med nedlastning at all.. Tenkte bare jeg skulle slenge inn det programmet siden jeg har god erfaring med det.

Skrevet

Dette stemmer godt med mine erfaringer også.

Anbefalles. :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...