Gå til innhold

Firmware update - AEB 5/7 stop?


Anbefalte innlegg

Stiller spørsmåelt siden jeg ikke kjenner til hva en kan forvente seg av firmware oppdateringer. Gjelder Canon 40D

Kan en firmware upg gjøre det mulig å få 5 eller 7 stopps AE braketing på et kamera som har 3 som standard? Hvis tilfelle er en slik upg. sansynlig å forvente seg? Kjenner ikke til hva som vanligvis er gangen i slike oppdateringer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Stiller spørsmåelt siden jeg ikke kjenner til hva en kan forvente seg av firmware oppdateringer. Gjelder Canon 40D

Kan en firmware upg gjøre det mulig å få 5 eller 7 stopps AE braketing på et kamera som har 3 som standard? Hvis tilfelle er en slik upg. sansynlig å forvente seg? Kjenner ikke til hva som vanligvis er gangen i slike oppdateringer.

Det er sikkert mulig, men ikke sannsynlig. Som regel gir ikke firmware-oppgraderinger ny funksjonalitet, de retter stort sett feil, og til en viss grad kan de forbedre funksjonaliteten. Dette er dog en såpass "stor" oppgradering, så jeg gjetter på at hvis den kommer, kommer den i en senere modell - ikke i 40D. På den annen side kan du jo sende mail til Canon support og spørre - får de tilstrekkelig mange slike henvendelser kan det være at brukerne blir hørt. Hører de ingenting, har de i hvert fall ingen grunn til å gjøre noe.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...