Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Herlig jente, herlig kropp, men?


sxs

Anbefalte innlegg

I går lå ei jente jeg har fått ganske god kontakt med, over til meg. Hun er driiitsexy, synes jeg. Og jeg hadde forestillt meg at hun var nokså glattbarbert på kroppen. Men det viste seg at hun ikke barberte musa, og lårene:P Neeei, tenkte jeg. Hvordan skal jeg få sagt det til henne at jeg synes hun kan barbere seg:P

 

Var liksom ikke dette jeg hadde forventet meg:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg for min del barberer meg ganske ofte å HATER når kjæresten påpeker at det kanskje er en stund siden sist (barberer ca 1 gang i uka)

 

Vet ikke helt hvordan du kan prøve å fortelle henne det uten å såre henne(...?) men du kan jo prøve å være ærlig, eller spørre henne hvorfor hun har valgr å ikke gjøre det.

 

Eller så kanskje hun bare ikke var forberedt ;)

Lenke til kommentar

Ja, det er sikkert verdt å drite henne ut bare fordi enkelte av dere gutta ikke tåler at jenta er menneskelig hun pgså.. herregud, er det mulig..? :roll:

 

Hadde likt å se om alle gutter hadde klart å gå perfekt silkemyk hele tida! Eneste dere har å bry dere om er de få duna dere har i trynet eller litt rundt tissetassen! Nå må dere faen meg slutte å syte pga. noen småhår.. Dere skjønner at det er ikke alle jenter som har tid til å fjerne hvert minste lille hår der samfunnet har sagt at man ikke skal ha hår, men at man skal gå imot naturen og fjerne de..

 

Men faktisk så synes jeg du kan si det til henne, for da kommer hun sikkert til å synes at du er en dust som faktisk sier sånn til henne fra første gang, og at du ikke har empati nok til å skjønne at sånne ting faktisk ikke er så kult for en jente å høre..

 

Det ligger liksom ett gjemt budskap der om at "du er ikke perfekt nok for meg" og det er det verste en jente kan høre.. :hrm: og det mest idiotiske en gutt/mann kan hinte til..

 

Håper hun er enda mer hårete neste gang, så kanskje det ender opp med at du må knulle hånda di istedet! :mad:

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Ja, det er sikkert verdt å drite henne ut bare fordi enkelte av dere gutta ikke tåler at jenta er menneskelig hun pgså.. herregud, er det mulig..? :roll:

 

Hadde likt å se om alle gutter hadde klart å gå perfekt silkemyk hele tida! Eneste dere har å bry dere om er de få duna dere har i trynet eller litt rundt tissetassen! Nå må dere faen meg slutte å syte pga. noen småhår.. Dere skjønner at det er ikke alle jenter som har tid til å fjerne hvert minste lille hår der samfunnet har sagt at man ikke skal ha hår, men at man skal gå imot naturen og fjerne de..

 

Men faktisk så synes jeg du kan si det til henne, for da kommer hun sikkert til å synes at du er en dust som faktisk sier sånn til henne fra første gang, og at du ikke har empati nok til å skjønne at sånne ting faktisk ikke er så kult for en jente å høre..

 

Det ligger liksom ett gjemt budskap der om at "du er ikke perfekt nok for meg" og det er det verste en jente kan høre.. :hrm: og det mest idiotiske en gutt/mann kan hinte til..

 

Håper hun er enda mer hårete neste gang, så kanskje det ender opp med at du må knulle hånda di istedet! :mad:

 

 

Jeg er helt enig og har ikke så mye mer å tillegge. Jeg kjenner at jeg blir kjempeprovosert over hele tråden.

Hvis dere skal forlange at jenter er glattbarberte til enhver tid, så kan dere glemme det. Det er så utrolig urettferdig og lite feministisk at jenter må være glatt overalt, mens gutta får ha skjeggtuster og hår under arma og på resten av kroppen.

Typen min har aldri klaget på det om jeg ikke har vært helt glattbarbert, jeg gidder ikke shave meg hver dag heller. Skal man begynne å bry seg om sånt syns jeg at man er litt for pirkete og kresen. Og dersom typen hadde klaget på det, så hadde han ikke fått ha sex på en stund hvertfall.

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
Ingen tvinger deg til å barbere deg. Slutt med det, hvis det er så forferdelig, da.

 

Tro meg, det er ingen jenter som synes det er gøy og måtte passe på de jævla kroppshåra hele tida eller å dra voksstripa oppover beina.. Hadde gutta tatt oss jentene for mennesker med hår her og der,ja så hadde jo ikke jentene trengt å fjerne de hele tida.. :blink:

 

Det er jo pga. dere gutta vi jenter tar de vekk! Jo, det er også for egen velvære såklart, men aller mest for at dere gutta ikke skal tenke slike tanker om oss som trådstarter har laget tråd om her..

 

Det er stress nok at jenter skal gå rundt med tanker etter de første møtene "liker han meg? Gjorde jeg noe flaut igår? Håper han ikke merket at jeg hadde litt stubber på beina osv" for deretter å bli konfrontert med det og få bekrefta de verste tankene av gutten sjøl.. For det skal jeg love deg treffer hardt.. :hrm:

 

Det er ikke for morro skyld at vi jenter bruker lang tid på badet mange ganger..

 

Edit: om trådstarter får litt pepper for denne tråden her, ja så er det i håp om at han ikke driter ut den jenta han snakker om.. og for å banke litt sunn fornuft inn i en perfekt kroppsideal-fantasi..

 

(mulig den jenta hadde tålt å høre det... men generelt sett så vedder jeg en månedslønn på at de aller færreste jentene setter pris på en slik kommentar fra en de er i startfasen med..)

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Ingen tvinger deg til å barbere deg. Slutt med det, hvis det er så forferdelig, da.

 

 

Edit: om trådstarter får litt pepper for denne tråden her, ja så er det i håp om at han ikke driter ut den jenta han snakker om.. og for å banke litt sunn fornuft inn i en perfekt kroppsideal-fantasi..

 

 

Du snakker om at jenter må streve for å nå opp til gutters kroppsideal-fantasi, tror du virkelig ikke at gutter må "slite" for å nå opp til jenters kroppsideal?

 

Kjerringer skal alltid syte, å de elsker å skylde på forskjellsbehandling. Så fort de ikke får vilja si, er det forskjellsbehnadling å for høye kår.

 

Trådstarter; Greit at du ikke likte hår i maten, men du tok en salsa runde forde?:)

Lenke til kommentar

Igjen: ingen jenter vil fly rundt med stubber på bena i offentlighet dah, inkludert meg.. Gutta hadde jo vridd seg vekk i grøsninger om jenter hadde gitt faen akkurat som dere gutta kan gjøre når det gjelder sånne ting.. Man må følge spillereglene om man skal vinne i det hele tatt..

 

Poenget mitt er at jenter gjør nok som det er, om ikke gutta skal gni det inn i trynet deres så fort det dukker opp noe menneskelig!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
I går lå ei jente jeg har fått ganske god kontakt med, over til meg. Hun er driiitsexy, synes jeg. Og jeg hadde forestillt meg at hun var nokså glattbarbert på kroppen. Men det viste seg at hun ikke barberte musa, og lårene:P Neeei, tenkte jeg. Hvordan skal jeg få sagt det til henne at jeg synes hun kan barbere seg:P

 

Var liksom ikke dette jeg hadde forventet meg:)

 

Gammelt ordtak sier: Det er for sent å snyte seg når nesen er borte.

 

Synd at du ikke sjekket ut egne forventninger på forhånd.

 

Jeg ville ventet med slike tilbakemeldinger til jeg kjente henne litt mye bedre!

 

:)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...