Thomaes Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Hei, lurer ganske enkelt på hva dere tror jeg kan få for en Lenovo Thinkpad R61 bærbar pc, hvis jeg vil selge den. Den ser fortsatt ny ut, så utseendet er helt ok. Den har følgende komponenter: Intel "Santa Rosa" prosessor, 2.0 GHz Intel X3100 Grafikkbrikke 14.1" skjerm med 1280 x 800 skjermoppløsning 1 GB minne Har mulighet til å kjøre factory-reset på den, slik at den får Vista Business - aktivert. Takk for hjelpen
OC-Freak Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Enig i det, ca 5000,- Etter det jeg har sett er det en grei kontormaskin med bra byggekvalitet. Men den har lite minne og et skjermkort som ikke duger mer enn til eldre spill/enklere spill. Nypris nå ser ut til å ligge på ca 7500,- så rundt 5000,- er vel realistisk
vargaz Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Si ifra hvor mye du har lyst til å ta for den. Så kan jeg se om jeg kan være med på en handel Hvordan er batteri tiden på den?
Thomaes Skrevet 18. april 2008 Forfatter Skrevet 18. april 2008 Vel, nå har jeg installert windows xp på den, så batteritiden er på rundt 2 til 2.5 timer. regner med det er hakket mindre hvis jeg reinstallerer vista på den.. men hvis 5000 kr høres greit ut så tror jeg at jeg prøver å selge den for så mye og vargaz, sender PM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå