Tom Ames Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 (endret) Hei, min N80 Nokia begynner å fuske. Trenger tips til erstatning. Ønsker stor skjerm. Hvis jeg skal ha fulltastur velger jeg E90 Men hvilke alternativer finnes hvis jeg ikke går for fulltastatur, men kun stor skjerm? Eventuellt touch screen også... kamera er ikke så viktig. Internett tilkobling er viktig. Vil helst at Outlook webmail kommer greit frem på skjermen når man logger seg på meg telefonen. Endret 16. april 2008 av Tom Ames
bufodill Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 hvis du har tilgang til outlook webmail er også sjansen stor for at du kan koble det opp via exchange, altså med nokia mail for exchange, eller en windows-telefon eller uiq-telefon fra sony ericsson
cnil Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 (endret) HTC Touch Dual og HTC TyTN kan jo være to gode alternativer. Jeg var i alle fall langt mer fornøyd med Touch Dual enn den gamle Touch. Ellers kan jo Sony Ericsson P1i være et greit alternativ, selv om jeg personlig vil anbefale HTCs telefoner (evt. andre Windows Mobile-telefoner) hvis e-post- og kalendersynkronisering er det viktigste! mvh Pål Endret 17. april 2008 av cnil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå