hans2k Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Har brukt bror min sin cd-key så lenge jeg kan hugse..men nå skal han å spille dota så jeg bestilte da wc3 frozen throne for å spille på battle.net...men det ser ut til att du må ha valid reign of chaos cd-key og ikke frozen throne cd-key får å spille.. Å jeg som trodde man brukte ft cd-keyen -.- Er eneste måte å bestille wc3 reign of chaos ?
Exxia Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Med tanke påat TFT bare en expansion, så må du nok ha RoC ja
Rallahr Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Har brukt bror min sin cd-key så lenge jeg kan hugse..men nå skal han å spille dota så jeg bestilte da wc3 frozen throne for å spille på battle.net...men det ser ut til att du må ha valid reign of chaos cd-key og ikke frozen throne cd-key får å spille.. Å jeg som trodde man brukte ft cd-keyen -.- Er eneste måte å bestille wc3 reign of chaos ? Du må ha valid RoC cd key ja, men du trenger vel ikke bestille den, bare gå i nærmeste Spaceworld og kjøp den for 100 kr kanskje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå