EC Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 NorthQs utviklere kan umulig ha vært i Nord-Norge under en snøstorm – de er nemlig ikke spesielt stille av seg. Les mer
Muffinman Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Bare vær så snill å kutte ut de to dørene/sjalusiene med noe praktisk. Stikksag?
Spragleknas Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Med fare for å bli tatt for en kverulant: ""Silent Blizzard" høres for oss ut som en stor selvmotsigelse, men i dette tilfellet er vel navnet valgt for å skape assosiasjoner rundt ordene "stille" og "kald"." Navnet er vel helt riktig. Det som ville vært teit er navn som "Noisy Blizzard", da det blir smør på flesk; snøstormer er jo høylytte.
EC Skrevet 15. april 2008 Forfatter Skrevet 15. april 2008 To innlegg som tok for seg testmetodikken på Hardware.no er flyttet ut i egen tråd under tilbakemeldinger. Denne tråden skal brukes for å diskutere den spesifikke artikkelen. -moderator EC-
Billhaka Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Hei! Dette kabinettet er ingen nyhet. Netshop har et identisk kabinet, http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=97507 Har et slikt selv som jeg bruker som server kabinet, fungerer glimrende til dette formålet. 30 min med modifisering, fjerning av sjalusi døren og 4 HD skufer i fronten et perfekt server kabinett. Mvh. Bill :!:
Nord-Skandinav Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Hei! Dette kabinettet er ingen nyhet. Netshop har et identisk kabinet, http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=97507Har et slikt selv som jeg bruker som server kabinet, fungerer glimrende til dette formålet. 30 min med modifisering, fjerning av sjalusi døren og 4 HD skufer i fronten et perfekt server kabinett. Mvh. Bill :!: Noen som har sagt at det er en nyhet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå