Gå til innhold

Vi som bare vil levle så gi f**n å ganke!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det er ikke det jeg mener med world PvP

Jeg mener at 40-80 mann av diverse levler samler seg og angriper en by. som da motparten hører om og kommer for å forsvare.

husker godt frontlinjene i Barrens, alle ally playere raidet crossroads for å få horde oppmerksomhet, så linet alle seg opp på en linje, horde på sin egen linje, spenningen er til å ta og føle på, ingen gjør noe, så plutselig blir den første spellen castet eller pila skutt og da bryter all helvete løs... Det var magisk..

Men så er jeg av de som synes at hele honour systemet ødela alt i spillet når det kommer til PvP. Det er så og si INGEN som pvp raider for morro nå lengre...

Endret av MrLee
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Møtte en 33 hunter på min 32 rogue i går, han prøvde og ganke meg så jeg corpse campa han en time før han ikke kom tilbake mer, corpset hans var der fortsatt :)

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Jeg mener at 40-80 mann av diverse levler samler seg og angriper en by. som da motparten hører om og kommer for å forsvare.

husker godt frontlinjene i Barrens, alle ally playere raidet crossroads for å få horde oppmerksomhet, så linet alle seg opp på en linje, horde på sin egen linje, spenningen er til å ta og føle på, ingen gjør noe, så plutselig blir den første spellen castet eller pila skutt og da bryter all helvete løs... Det var magisk..

Men så er jeg av de som synes at hele honour systemet ødela alt i spillet når det kommer til PvP. Det er så og si INGEN som pvp raider for morro nå lengre...

Den typen world pvp var morsomt ja. Husker for omtrent 3 år siden at jeg løp rundt som en tulling i Tarren Mill som lvl 32 Shaman og prøvde å heale folk på lvl 60 :p Samme gjaldt Xroads til tider (annenhver kveld)... Men så slutta jeg et års tid pga avhengighet. Også begynte jeg på igjen og spilte 10 måneder før jeg tok meg nok en gang noen måneders pause. Og nå har jeg spilt siden Desember og får nå se hvor lang tid det tar. Men selv om det jeg skrev er uvesentlig, så minnes jeg best den tia jeg løp rundt i Tarren Mill og heala som sagt. Håper Blizzard gjennoppretter den gleden med wotlk..

Skrevet

ja SS vs TM var virkelig magisk! Det er vel det største jeg husker fra WOW. Tom bedre enn å downe en boss for første gang. Husker spesielt shamaner og warriors med arcanite reaper. I den tiden var dette sinnsykt.

Jeg var vel ca lvl 55 med min første char, rogue, da dette startet. Og kunne i ro og mak velge ut target.

I tillegg så ble roguene fordelt i egne grupper i raidet, slik at vi kunne gjøre koordinerte stealthangrep. Det var morro det!

Var det en "lur" horde som gikk alene på flanken så hev vi oss over han alle mann :)

Skrevet (endret)

Ganking er moro :) Driver å booster en level 40 priest nå. Dreper on sight! Warlocks (no skill players) og de med teite Guild navn som; "meet me in your mom" etc , løper jeg etter for å dreper eller dreper igjen og igjen og igjen og igjen og igjen :D

Endret av Dev-
Skrevet

Nei, bare basert på hva alle andre sier :) Er fint å følge flokken :tease: Taper ofte for de i 1 vs 1. Dot up og en død hunter :(

Skrevet

Jeg har lvlet opp 2 til lvl 70 på en pvp server, jeg har faktisk hatt veldig få problemer med ganking.. Driver nå å lvler opp en lock, kjenner at dette er en smule lettere for en lock kan jo i lvl 35 ganke en ally i lvl 42.. ;)

Skrevet
Driver nå å lvler opp en lock, kjenner at dette er en smule lettere for en lock kan jo i lvl 35 ganke en ally i lvl 42.. ;)

I rest my case!

All locks must die!! :dribble:

Skrevet (endret)

Et bilde sier mer enn meget mye:

post-48778-1208362243_thumb.jpg

Endret av Der Kommissar
Skrevet (endret)

Er det noe poeng som rogue? Krutt i påsan, altså.

Edit: Post 700! PARTYYY!!! Yeee! /dance! Woooohoooo. Yeeeeeeebaaaadooooo! YIIIIIIHA!!!!! WOHOHOHOHOHO.

Jeg legger meg :|

Endret av Skumtroll
Skrevet
Ganking er moro :) Driver å booster en level 40 priest nå. Dreper on sight! Warlocks (no skill players) og de med teite Guild navn som; "meet me in your mom" etc , løper jeg etter for å dreper eller dreper igjen og igjen og igjen og igjen og igjen :D

Warlock er neppe en no-skill class. Dette sier jeg fordi jeg selv spiller warlock og vet at det er lett å tro at classen er simpel for og så finne ut at det er mange ting du ikke en gang hadde tenkt om. Har F.eks ofte sett warlocks som klager over at fearmobben alltid puller andre mobs. Da kan jeg ikke gjøre annet enn å tenke noob.

Skrevet
Der kommissar hadde krutt i påsan og spit-macro :wee:

Hehe, skulle nevne det en gang tidligere da jeg så denne tråden første gangen, men glemte det. Min hadde forresten et mer passende ikon, haha. Så for meg ei snørrklyse i full fart :wee:

Skumtroll: Krutt i påsan var kult på den tiden. Alle nabba på servern, og det var kos.

Skrevet

Warlock ER noskill, I riktig gamle dager krevdes det dyktighet å spille en warlock, men nå om dagen kan jeg lett springe rundt og dotte opp targets on the fly og bare glemme dem, SL/SL, full Afflic osv har ødelagt balansen. Warlock har blitt en så fullstendig fire and forget class at jeg blir kvalm. Gå tilbake å se de gamle pvp videoene av destro locks fra pre-honor system tida og du skjønner hva jeg mener.

Til trådstarter, på vegne av alle oss som faktisk liker å spille på pvp servere, migrer til pve imorgen den dag. Det er klart og tydelig at du er av typen som aldri vil tåle å bli tråkket på det minste grann. Riktignok kommer du antagelig til å gjøre livet til de stakkarne på den pve servern du flytter til ganske så mye mer irriterende, iom at der kan ikke engang horde ganke deg når du camper en quest mob for å "utøve rettferdighet". Likevel, vi slipper ihvertfall å ha deg springende rundt med /spit macroer og annen barnslig oppførsel.

Skrevet
Der kommissar hadde krutt i påsan og spit-macro :wee:

Hehe, skulle nevne det en gang tidligere da jeg så denne tråden første gangen, men glemte det. Min hadde forresten et mer passende ikon, haha. Så for meg ei snørrklyse i full fart :wee:

Skumtroll: Krutt i påsan var kult på den tiden. Alle nabba på servern, og det var kos.

Jeg var egentlig ikke kritisk til det, bare synes det så litt morsomt ut med slag i tarren mill der du står som rogue med krutt i påsan og spit-macroen klar :wee:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...