MokkaKaffi Skrevet 2. mars 2003 Skrevet 2. mars 2003 Vet noen hvor jeg kan laste ned et program som jeg kan bruke til å skifte crosshair i cs? Jeg har lyst på en sånnen dott i midten av siktet
MrLee Skrevet 2. mars 2003 Skrevet 2. mars 2003 ikke dobbelpost...spes siden det er klart at du ikke bare har trykket på knappen to ganger, men faktisk posted to med vilje...slett... uansett, du trenger ikkeno program, det er bare å bytte ut sprites..sjekk tutorials på flere sider på nettet...søk i google... mgon sin CS side er dessverre nede...
tjalla Skrevet 4. mars 2003 Skrevet 4. mars 2003 Gjøre som jeg gjør et par ganger på DoD når jeg sniper.. tegne en liten prikk midt på skjermen og bruke det som sikte?
Quandt Skrevet 6. mars 2003 Skrevet 6. mars 2003 Gjøre som jeg gjør et par ganger på DoD når jeg sniper.. tegne en liten prikk midt på skjermen og bruke det som sikte? Hahahaha..Nice
Olethros Skrevet 6. mars 2003 Skrevet 6. mars 2003 TKi Half-life crosshair central: http://www.planethalflife.com/cc/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå