Gå til innhold

Bully wii og 360, hva er kulest?


Core-1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tenkte på wiimote, peke på skjermen.....er bully tiil wii mer morro, eller holder 360 version i massevis

 

Bully wii fungerer helt fint og noen av klassene er sikkert artigere på Wii enn på 360 (de med peking). Det skal visst være en del småproblemer med 360 versjonen (krasjing, låsing, noe lydgreier) så kanskje Wii versjonen er smartest?

Lenke til kommentar
Tenkte på wiimote, peke på skjermen.....er bully tiil wii mer morro, eller holder 360 version i massevis

 

Bully wii fungerer helt fint og noen av klassene er sikkert artigere på Wii enn på 360 (de med peking). Det skal visst være en del småproblemer med 360 versjonen (krasjing, låsing, noe lydgreier) så kanskje Wii versjonen er smartest?

 

Jeg driver å spiller igjennom Bully (360) om dagen og har ikke merket noe kræsjing, låsing og lydproblemer. Det var en update til spillet når jeg satte det inn, så mulig det ble fikset der.

Spillet er uansett genialt! Fikk aldri spilt det på PS2, så koser meg stort.

Bully ser vel ikke direkte bra ut på noen av konsollene, så velg den versjonen hvor du foretrekker kontrolleren. Sjarmen er der uansett

Lenke til kommentar
Tenkte på wiimote, peke på skjermen.....er bully tiil wii mer morro, eller holder 360 version i massevis

 

Bully wii fungerer helt fint og noen av klassene er sikkert artigere på Wii enn på 360 (de med peking). Det skal visst være en del småproblemer med 360 versjonen (krasjing, låsing, noe lydgreier) så kanskje Wii versjonen er smartest?

 

Jeg driver å spiller igjennom Bully (360) om dagen og har ikke merket noe kræsjing, låsing og lydproblemer. Det var en update til spillet når jeg satte det inn, så mulig det ble fikset der.

Spillet er uansett genialt! Fikk aldri spilt det på PS2, så koser meg stort.

Bully ser vel ikke direkte bra ut på noen av konsollene, så velg den versjonen hvor du foretrekker kontrolleren. Sjarmen er der uansett

 

 

Hvis patchen er ute, så er det vel fikset nå ja, så da får du bare kjøpe den billigste :)

Lenke til kommentar

Jeg har det på Wii og har plassert det øverst på favorittlisten min sammen med Super Mario Galaxy og Guitar Hero III. Det er et morsomt spill i seg selv, men kontrollene til Wii gjør det enda bedre å spille - stort sett. Det eneste problemet jeg har opplevd er i et oppdrag hvor jeg skal sitte i et tre og skyte folk med sprettert. Man har dårlig tid, og "selvfølgelig" sikter man ved å peke på skjermen. Problemet er at med en gang oppdraget begynner sikter jeg rett oppover uten å ha sjanse å sikte nedover, så det oppdraget er umulig for meg å fullføre. Håper det bare er jeg som har det problemet. Tror ikke man er nødt til å gjøre det heller, så det er ikke en stor sak. Kontrollene fungerer helt utmerket resten av tiden, inkludert om jeg skyter på noen med sprettert (igjen ved å sikte på skjermen). Jeg ville anbefalt Wii-versjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...