1915 Skrevet 14. april 2008 Skrevet 14. april 2008 (endret) jeg var på et LAN. og så fikk jeg dette spillet hos en komnpis. han hadde det originalt. men laga iso fil til meg. det er 2 dvder. så da blir det to iso filer. jeg skulle mounte spillet med daemontools. men det skjer ingenting når jeg mounter. hvordan får jeg innstallert det da =) Endret 14. april 2008 av Danielsm
Bjonski Skrevet 14. april 2008 Skrevet 14. april 2008 Tror ikke dette er rette forumet for å spørre om slikt, da det kan hjelpe andre som laster ned spillet. Beste metoden er nok å låne dvdene hos kompisen din. FSX krever ikke dvd for å kjøre.
1915 Skrevet 14. april 2008 Forfatter Skrevet 14. april 2008 Tror ikke dette er rette forumet for å spørre om slikt, da det kan hjelpe andre som laster ned spillet. Beste metoden er nok å låne dvdene hos kompisen din. FSX krever ikke dvd for å kjøre. jaokei
Spifflelight Skrevet 14. april 2008 Skrevet 14. april 2008 Åpne CD1 når du har mounta og kjør "Setup" eller "install" (Eller noe i den dur). Er ikke alltid autorun slår til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå