Ole Jørgen Skrevet 2. mars 2003 Skrevet 2. mars 2003 Trenger litt hjelp til å lokalisere problemet. Satt og mekket i sammen en gammel pc som skal brukes til litt textbehandling. P3 500 Abit BE& II hoved kort 98 mb ram Actima 4x4x24 Aopen 50 x WD 9 gig hardisk. To ting som skjer. Den klarer ikke å finne hardiske i oppstarten noen ganger så gjør den det andre ganger ikke, slik at jeg ikke klarer å få den formatert og lagt inn w98. Pkt. etter et par min så kommer pelle poltibil og kjører runder i min pc .. babu babu babu.. Hvorfor kommer de signal lydene og hva betyr de. Husker ikke hva de skal bety
Jimmy Pop Skrevet 2. mars 2003 Skrevet 2. mars 2003 Jeg har hørt noen snakker om RTFM... Hva kan det være? Se i manualen din.. Der skal alle slike "feilkoder" stå.. Tror ikke du finner noe under "Peller Politibil kjører runder i pc-en", men du kan prøve likevel... :-)
rvenes Skrevet 2. mars 2003 Skrevet 2. mars 2003 RTFM ? Read the fine manual ELLER Read the Fucking manual
Jarmo Skrevet 2. mars 2003 Skrevet 2. mars 2003 Trenger litt hjelp til å lokalisere problemet. Satt og mekket i sammen en gammel pc som skal brukes til litt textbehandling. P3 500 Abit BE& II hoved kort 98 mb ram Actima 4x4x24 Aopen 50 x WD 9 gig hardisk. To ting som skjer. Den klarer ikke å finne hardiske i oppstarten noen ganger så gjør den det andre ganger ikke, slik at jeg ikke klarer å få den formatert og lagt inn w98. Pkt. etter et par min så kommer pelle poltibil og kjører runder i min pc .. babu babu babu.. Hvorfor kommer de signal lydene og hva betyr de. Husker ikke hva de skal bety Du må stramma viftereimen på bilen !
Tim Skrevet 2. mars 2003 Skrevet 2. mars 2003 Som de over har sagt, se i manualen. Står der. Sjekk at alle kabler er plugget skikkelig i. Pass på at det ikke er noen form for kortsluttning noe sted osv. HAr du tested med en annen HD?
Admin'c Skrevet 2. mars 2003 Skrevet 2. mars 2003 test med en80 conductor idekabel selv om det er overkill
Jarmo Skrevet 2. mars 2003 Skrevet 2. mars 2003 Resett BIOSèn og sette på default verdier først. Sjekk hd detektering at det er riktig. Sjekk alle kontakter på hovedkortet. Mvh E.K
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå