Der Kommissar Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Høh, har da aldri hatt problemer med at crippeling ikke proccer, den er liksom alltid der når den skal. Eneste gangene jeg har hatt bruk for shiv er i WSG for å slowe ned en flag carrier på splittsekundet.
Skumtroll Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Møter du en restodruid i 2v2 vil du nok merke det,
Gjest Slettet-whwZcV Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Høh, har da aldri hatt problemer med at crippeling ikke proccer, den er liksom alltid der når den skal. Eneste gangene jeg har hatt bruk for shiv er i WSG for å slowe ned en flag carrier på splittsekundet. jeg har problemer med at crippeling nesten aldri proccer, derfor bruker jeg shiv. Det er viktig
Skumtroll Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Ja, selvfølgelig er det det. Meget, meget viktig.
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Drid nå i om eg skrive det.... du fårsår jo ka eg meine så d e jo ikke vits og kommentera d då Om du leser retningslinjene som du selvfølgelig leste når du ble medlem på forumet leste du vel dette også? #3: Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upassende, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdrevet bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn osv. og forkortelser skal unngås. Et hvert forsøk på å omgå tre-ords-regelen på forumet vil også bli slått kraftig ned på.
Overguard Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Gidd off-topic da Når det gjelder Niar sine filmer er mange av de kjedelige ja, grunnen til at jeg har fulgt med på filmene hans er vel fordi at jeg spilte på samme server som han helt til han rerolla nå i vinter. Grunnen til at noen av filmene blir for kjedelig er pga. at han spilte på PvE server, men til tross for alt det ble filmene hans meget populære, og det er vel mest fordi at han er en flink rogue. Hadde vært morsomt om han hadde laget en PvP-film nå som han spiller på Stormscale. Min favoritt rogue film er Perklunt 3, digger alle filmene hans men synes 3'ern er best, han ga meg mye inspirasjon. Roguen min fikk jo så å si det gearet han brukte til slutt Men jeg holdt meg til 5-set bonus fra NS dog. Ah, savne tiden på 60, ingen som overlevde stunlock fra meg. 120 energy + Renatikis og eventuelt slurpe litt nabb-te hvis det ikke gikk bra <3
John Keats Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Drid nå i om eg skrive det.... du fårsår jo ka eg meine så d e jo ikke vits og kommentera d då Om du leser retningslinjene som du selvfølgelig leste når du ble medlem på forumet leste du vel dette også? #3: Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upassende, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdrevet bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn osv. og forkortelser skal unngås. Et hvert forsøk på å omgå tre-ords-regelen på forumet vil også bli slått kraftig ned på. hvrfr bryr u deg om d? d r ikke verdens undergang om noen snkr sånn!!!!
Der Kommissar Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 (endret) Noen som husker denne? Likte den skikkelig godt, mest fordi jeg var misunnelig på 5/5 DD ^^. Kom aldri lengre enn 3/5 dessverre Endret 16. april 2008 av Der Kommissar
Gjest Slettet-whwZcV Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 (endret) Noen som husker denne? Likte den skikkelig godt, mest fordi jeg var misunnelig på 5/5 DD ^^. Kom aldri lengre enn 3/5 dessverre Good hits for that time Endret 16. april 2008 av Slettet-whwZcV
Lycantrophe Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Film. Den beste rogue-filmen i hele verden. Eod.
Skumtroll Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Har han lagd den sånn fordi han synes det er kult? Eller bare kødder'n? :o
øl_i_tastaturet Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Den filmen er full av ironi, Skumtroll. Han har brukt alle de feilene man begår når man lager en film.
Skumtroll Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Ah, okei. For jeg har også hørt så mye om at <Goon Squad> gjorde ditt og datt av tøffe ting, skjønte ikke helt hvorfor han var med der, da. Men om det var ironi, så ;D
Kuldesjokk Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Er det veldig fælt hvis jeg likte noe av musikken i somethingawf? Nei, tenker ikke på backstreet boys sangen
Gjest Slettet-whwZcV Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Har han lagd den sånn fordi han synes det er kult? Eller bare kødder'n? :o mye tull på det trollet
DisplayName123 Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Tør jeg spørre hva den posten skulle være godt for? Få opp postcount?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå