Isvarmt Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 -Her er noe jeg fant på age of conan siden, det er en film hvor de viser hvordan man logger seg på de forskjellige karakterene man har, sjekk det ut vel: http://community.ageofconan.com/wsp/conan/...p;table=CONTENT
Rulator Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 helt topp:D gleder meg:D ----------------------------------------- Forhåndsbestilt Collectors Edition seff:D
Isvarmt Skrevet 14. april 2008 Forfatter Skrevet 14. april 2008 jeg har også bestilt coll edition nå, så da er det bare å vente å hape.. -Gleder meg som en unge!!!
Kasp Skrevet 14. april 2008 Skrevet 14. april 2008 Håper virkelig det der var pre-beta, for sånn som det så ut, så så det ikke ut som et ordentlig og forseggjort spill.
Spillorakelet Skrevet 14. april 2008 Skrevet 14. april 2008 Håper virkelig det der var pre-beta, for sånn som det så ut, så så det ikke ut som et ordentlig og forseggjort spill. Å hvorfor det om jeg tør spørre?
Kasp Skrevet 14. april 2008 Skrevet 14. april 2008 Tja, fikk bare inntrykk av at det så lite forseggjort ut - rett og slett.
JV Skrevet 14. april 2008 Skrevet 14. april 2008 Skuffende friday update... jaja.. ikke lenge igjen, så får vel klare å vente.
LordjOX Skrevet 14. april 2008 Skrevet 14. april 2008 Vil tippe om under en måneds tid så vil vi få mer enn nok AOC-nytt å bite tenna i.
Bjonski Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Håper virkelig det der var pre-beta, for sånn som det så ut, så så det ikke ut som et ordentlig og forseggjort spill. Det stod jo på siden at det ikke var klar for beta engang.
Kasp Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Håper virkelig det der var pre-beta, for sånn som det så ut, så så det ikke ut som et ordentlig og forseggjort spill. Det stod jo på siden at det ikke var klar for beta engang. Flott!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå