Gå til innhold

Akam-Haugaland på Haugaland Zoo - 13.04.08


Anbefalte innlegg

Jeg starter opp denne, så kan de andre som deltok i dag også legge ut litt av sine bilder.

 

Noen av de som var der overvant og fikk nok bukt med litt av sine fobier og fordommer idag, mens andre kjørte ordentlig Benitez-taktikk og var feige ;)

 

 

post-102966-1208106696_thumb.jpg

Iguana iguana - Grønn iguan

 

Må vel innrømme at dette ikke er ett bilde jeg tok i dag - men sist gang jeg var der. Dagen i dag brukte jeg på å hjelpe andre med å åpne terrarier, håndtere slanger og prøve å overtale de andre til å også holde slanger. Noen turde, andre ikke :)

Endret av ThorEH
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var ikke det at jeg ikke turte, jeg ville bare ikke.... :tease:

 

Forøvrig angret Teodor på at han ikke ble med når han hørte at slangene var ute av buret, og noen hadde hatt dem rundt halsen. Det ville nemlig han også prøvd.

 

Skal se om ikke jeg får opp noen bilder også.

Lenke til kommentar

Hmm, mye bedre bilder enn det jeg fikk til :thumbup: Jeg måtte le mandag morgen da jeg våknet, for på søndagen, sannsynligvis like før jeg falt i søvn fikk jeg et panikkanfall, jeg "så" en slange med et slags dragehode falle ned på Morten: "PASS DEG" *dunkdunk* *grynt* :!: Det var nok for meg å bare klappe de, hadde sikkert fått traumer om jeg hadde holdt en også :blush: Men det var gøy! Vi må finne på flere sånne ting. Kanskje vi kan ha en Photoshop-dag? :ph34r:

Lenke til kommentar
..fikk jeg et panikkanfall..
Det kan du nok klare deg uten ja. Jeg har ikke hatt traumer ut over at jeg drømte noen skulle ta livet av meg med en gaffel som manglet et par tenner - slik at det så ut som slangebitt.. :blush:

 

I det store og det hele var det en minneverdig søndag som jeg satte stor pris på. Skal ikke se bort fra at når/om det blir lovlig, så bytter jeg ut katten og "flyndra" med en øgle..

 

..en slange med et slags dragehode falle ned på Morten..
Han er da for ung (og du for søt) til potensproblemer. :grin:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...