Jihadinmymind Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Hei! Siden jeg som så mange andre har en tendens til å miste mobilen min lurer jeg på hvor jeg kan finne et program til å ta backup av telefonlisten min og om dette er vanskelig å bruke? Modellen er S500i Takker for svar
Ekko Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 det er en sony ericssonmobil? Jeg bruker fma som er veldig greit dersom PCen din har en bluetooth eller ir-tilkobling. Det er gratis og du finner det nok med et raskt nettsøk.
Xpi Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Du kan se om My Phone Explorer støtter telefonen din nå. Google navnet så finner du programmet. Bruker Opera Mini til dette innlegget så er ikke så enkelt å legge til en link. Vet ikke om det er støtte for denne telefonen enda, sjekk på hjemmesiden dems. Programmet kan vel sies å være utrolig enkelt å bruke
Blåbær Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Anbefaler heller å bruke zyb.com, da laster du opp telefonlista di på nett og kan laste den ned når du trenger den til hvilket som helst merke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå