Gå til innhold

Får ikkje "ut" bileta frå mitt micro-SD-kort


Anbefalte innlegg

Hei

 

Eg nyttar akkurat no eit micro-SD-kort (med adapter til vanleg SD-størrelse) i mitt Pentax K100D Super. Etter å ha tatt bilete med kameraet så skulle eg leggje inn bileta på PC-en for fyrste gong. Eg markerte alle for kopiering, og desse skulle slettast etterpå. Når eg då var ferdig så merkar eg meg at det er fleire bilete som manglar, og eg sjekkar kortet medan det står i PC-en, men der finn eg ingenting. Sjølv om det var bilete eg ville ha, så var det ikkje veldig viktige bilete, så eg slo meg til ro med at dei var forsvunne.

 

Etter det så puttar eg kortet i kameraet att, og jammen er dei der. Akkurat dei bileta eg sakna. Når eg då puttar det i PC-en att, så finn eg framleis ikkje bileta, men det ligg filer der som tilsynelatande er biletfiler. Dei går uansett ikkje an å opne i noko program, verken direkte frå kortet eller etter (manuell) kopiering til ei målmappe på harddisken.

 

Det hadde vore veldig kjekt om nokon veit kva eg kan gjere. For desse bileta var faktisk dei som eg ville ha. Men som sagt, det er ikkje spesielt viktige bilete, utanom eit par der morfar og vetlebror bryt handbak :) Håpar det finnes ei løysing.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du prøvd å laste ned bilden via kamera? Det er vel mulig via programvaren som følger med?

 

Bruker du SD kortleser som er i PC-en ? En del av de, særlig de som er inne i laptop-er, er ikke akkurat bra.

 

En siste mulighet er at dette er et HCSD kort som PC-en din ikke skjønner (> 2GB), og da må da ha ny kortleser.

 

Tom

Lenke til kommentar
Har du prøvd å laste ned bilden via kamera? Det er vel mulig via programvaren som følger med?

 

Bruker du SD kortleser som er i PC-en ? En del av de, særlig de som er inne i laptop-er, er ikke akkurat bra.

 

En siste mulighet er at dette er et HCSD kort som PC-en din ikke skjønner (> 2GB), og da må da ha ny kortleser.

 

Tom

Ikkje HCSD, nei. Men då ville eg vel ikkje fått ut alle dei andre bileta? Dette kom kanskje ikkje godt nok fram, men det var jo berre eit lite fåtal som ikkje klarte å verte kopiert over til PC-en.

 

Men eg nyttar kortlesaren i laptopen min, ja. Acer Aspire-serien (5102 kanskje, sit ikkje på den no).

 

Eg har ikkje prøvd å få dei ned via kamera, nei. Det får eg prøve på måndag. I morgon skal eg sjå korleis kortet verkar på denne PC-en, og eventuelt ein anna.

 

Takk for svar. Eg kan heller ikkje sjå at dei bileta som ikkje kom med er noko annleis enn dei bileta som kom med. Dei skal ikkje vera låste på ein eller anna måte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...