Gå til innhold

Nihilum med world 1st

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
føler liksom at Blizz ødelegger Loren hvis man skal kunne drepe Kil'Jaeden.

Blir vel James Bond døden som med Kael'thas.. :)

For øvrig, gratulasjoner.

Endret av pax1
Skrevet
føler liksom at Blizz ødelegger Loren hvis man skal kunne drepe Kil'Jaeden.

Nå er dette ikke bekreftet, men jeg er rimelig sikker på at man ikke direkte dreper Kil'Jaeden, men sender han tilbake gjennom portalen.

Han holder på å bli manet frem, og kun overkroppen hans stikker ut av portalen da man slåss mot han.

Skrevet
Nåja...

Går de folka noen sinne på jobb? :p

Tja, en vanlig uke for Nihilum består av 2 raids à ~4 timer hver. Skal nok være mulig å spille WoW 8 timer i uken og samtidig gå på jobb.

Skrevet
Nåja...

Går de folka noen sinne på jobb? :p

Tja, en vanlig uke for Nihilum består av 2 raids à ~4 timer hver. Skal nok være mulig å spille WoW 8 timer i uken og samtidig gå på jobb.

Da snakker vi raid :p

De raider sansynlig vis ikke bare ;)

Skrevet (endret)

tro meg dissa gutta spiller veldig lite. ser de veldig sjeldent online. mulig de spiller mye på natta da.

Endret av neoman
Skrevet

Nice one Erasus. Dagens konstruktive innlegg.

Når det er nytt content raider gutta fra 18.00 til 24/01.00 fem ganger i uken. Noen av dem har jobb, noen har ikke. Men slik er det med de fleste av oss er det ikke? Kan jo hende noen er studenter og...

Når de har alt på farm er det raid 2 ganger i uken. Dats it!

Skrevet (endret)
Nice one Erasus. Dagens konstruktive innlegg.

Beklager så meget, var ikke meningen å fornærme idolene dine. :)

Endret av Erasus
Skrevet (endret)

Får så være, det er bare det er at jeg har aldri nevnt noe om hvorvidt de er noe verre mennesker enn andre fordi de ikke får seg noe (noe som er litt kødd for man vet jo ikke). Det som derimot ER patetisk, er å anta at noen andre har en patetisk tankegang fordi man leser alt koffert og kanskje mangler en sans for humor.

Endret av Erasus
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...