Gå til innhold

hjelp, plassering av hoytalere


Anbefalte innlegg

driver å flytter nå og har litt problemer med plassering av bak hoytalerne... beklager manko på visse bokstaver, terminalen jeg bruker er litt mangelfull.

jeg har en lang og smal stue men ikke så smal at jeg kan henge dem på veggen uten litt spesielle stativ... noen som kjenner til stativ som kan strekke hoytalerne ut fra vegghengt posisjon foresten? og hvor lang ut fra hver side kan de henges uten at lyden blir negativt påvirket?

taket kan dessverre ikke brukes.

 

noen som har noen ideér til meg her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
noen som kjenner til stativ som kan strekke hoytalerne ut fra vegghengt posisjon foresten?

 

Du kan bruke enkle veggstativer for LCD TVer, som er hengslete og har feste plate man sikker får montert en høytaller på.

 

 

ay, det har jeg faktisk vurdert.

men jeg har kritt vegger da, så det ser vist ut som om jeg kommer til å hjemme dem unna å flytte dem frem når jeg ser film

Lenke til kommentar
kritt vegger?

 

Du mener gips?

 

Hvis du har dette på hver siden, og ingen av dem er vegg til nabo, så kan du vel montere inn in-wall høytaller, og de da kun stikker 1-2 mm ut av veggen.

 

Det er en kjempe enkel operasjon, trenger kun en håndsag (swiss army knife holder i massevis).

 

 

kritt... gips... same shit eh?

hvis jeg hadde vært eier kanskje, men jeg har ikke beveget meg ut i det markedet helt enda... skal se om jeg finner noen støtte søyler, virker som huseiere har litt greie på hva som er hvor. da blir det kanskje lcd stativ.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...