Theoneask Skrevet 15. juni 2009 Skrevet 15. juni 2009 Nicks: Battle.Net: Asking Garena: Ask2mas Nokon her som har brukar hos: http://dota-alliance.com/ ? Dei har ein bot som hoster automatisk på bnet, får ganske grei ping der.
Joe DiMaggio Skrevet 11. september 2009 Skrevet 11. september 2009 Jeg spiller en del på med de hostene, men det har vært ganske få i det siste. :-)
Cola911 Skrevet 3. oktober 2009 Skrevet 3. oktober 2009 seff! Garena: Niggercock123 Bnet=NO WAJ JEG SPILLER DER LOL!! (cola911)
-Fersken- Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 Fortsatt folk som spela dota? Syns det e blitt so knapt me nordic serverane.
mihcaoj Skrevet 11. november 2009 Skrevet 11. november 2009 Har spilt en del DOTA på lan med kompiser og sånn, men ser online at flesteparten jeg har spilt med er utrolig uhøflige, prepubertale idioter som whiner og banner så fort de får muligheten. Jeg er ingen pro overhode, men denne whininga er så utrolig utbredt på de fleste gamene jeg har vært inne på. Er dette blitt nåtidens "online-moral" @ DOTA?
EvenEleven Skrevet 13. november 2009 Forfatter Skrevet 13. november 2009 Jeg har nettopp startet med Garena. Jeg har et lite problem og det er at jeg ikke har peiling på hvilket room jeg burde være i ?? Hittil har jeg bare loka rundt på forskjellige Europe rooms. Er også ikke så ofte games popper opp.
BlueCreature Skrevet 13. november 2009 Skrevet 13. november 2009 er et norsk rom, men svenskene har 6-7 tror jeg.
EbN Skrevet 14. januar 2010 Skrevet 14. januar 2010 Hei Har eit problem med dota, kvar gang eg skal lage en game på LAN, trykke eg på greate game å finne Dota versonen eg skal ha, men eg kjeme berre tilbake til der eg trykke create game, har ikkje peiling på ka probleme er, kjeme meg ikkje til der eg kan velge om eg skal ha bota å sånn. Takker for svar
HalfLife3 Skrevet 19. april 2010 Skrevet 19. april 2010 Oi, så dødt det var her. Synd å se at så få i Norge spiller Dota, kan vel kalle meg den beste da.
-Fersken- Skrevet 22. april 2010 Skrevet 22. april 2010 Var jo endel som spelte for ikkje so altfor lenge sida menn har merka ganske ekstrem nedgang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå