Aaberg Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Ok, nå har jeg nettopp fått en ny LG KU990 i posten, såkalt viewty. Men uansett, problemet er; jeg har ladet den, og når jeg skrudde den på så kom det "USIM-låst". Nå har jeg vært å byttet simkort til såkalt 3g-versjon, men det hjelper framdeles ikke, det står det samme. Noen som har vært bort i det og har noen tips til hva som er feil?
esoteric Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Sikker på at denne telefonen ikke er operatørlåst ? Er den ikke det, kan det være en software feil..
Aaberg Skrevet 9. april 2008 Forfatter Skrevet 9. april 2008 Det står "ikke operatør- eller tjenestelåst" på pakken :S Prøvd sende mail til amentio hvor jeg bestilte ifra, venter på svar. Ringte netcom, de viste ikke noe om det men antok jeg burde skifte simkort når mitt var 4 år gammelt. Har gjort det men virker ikke. Noen som vet?
Lurifaksen Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Det står "ikke operatør- eller tjenestelåst" på pakken :SDet gjelder i så fall kun esken, for telefonen din er i alle fall operatørlåst dersom den sier USIM-låst.
Johnny™ Skrevet 22. april 2008 Skrevet 22. april 2008 jeg har akkurat samme problem, har du fått svar på mailen til amentio?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå