Gå til innhold

TES: Problemer med oblivion?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde vært greit om du også spesifiserte problemet ditt, for jeg overså fort det at teksten var bugga her. Har du prøvd å stille på opløsninga på spillet? Husker når jeg skulle spille bf2, og satte oppløsninga på 800x600, og tekst kom ikke med på deler av spillet :dontgetit:

Skrevet

Nei, det hjalp vist ikke. og når jeg trykkte på den vanlige Oblivion shortcutten så var det det samme problemet der også :( .... Så derfor holder jeg på å reinnstallere det nå... Håper det hjelper :)

Men hva kan problemet vere på OBSE??? har sinnsykt lyst å ha det :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg kan aldri tenke meg at det er OBSE, for OBSE gjør ingenting i seg selv. Det er bare en ressurs andre modifikasjoner kan benytte seg av.

Skrevet

Nei, det var ikke OBSE fikk fikset det ved å re innstalere det :)....

Men nå har jeg ett problem igjen :p Har lastet ned en armor mod som ikke virket (spillet ville ikke starte kom bare opp " dont Send" greier) så jeg av innstallerte det men når jeg pyttet i CD`en så sto det ikke innstall bare uninnstal og når jeg trykker på uninnstal så blir den ferdi men så er ikke noe borte ennå?????

• 4 uker senere...
Skrevet (endret)
Nei, det var ikke OBSE fikk fikset det ved å re innstalere det :)....

Men nå har jeg ett problem igjen :p Har lastet ned en armor mod som ikke virket (spillet ville ikke starte kom bare opp " dont Send" greier) så jeg av innstallerte det men når jeg pyttet i CD`en så sto det ikke innstall bare uninnstal og når jeg trykker på uninnstal så blir den ferdi men så er ikke noe borte ennå?????

Avinstallerte du spillet eller en modifikasjon? Dersom du fremdeles har "Oblivion" under "Legg til/fjern programmer" ("Add or Remove Programs") i Windpows XP eller "Programmer og funksjoner" ("Programs and Features") i Windows Vista, så har du ikke avinstallert spillet.

Om det bare er en modifikasjon som ikke virker, så trenger du ikke å avinstallere spillet av den grunn -- det holder vanligvis å fjerne modifikasjonen.

Endret av MiSP
Skrevet (endret)

Ja det ligger fortsatt på Add/remove lista men når jeg trykker på Avinnstaler så avinnstalerer den.. men det er fortsatt på listen???

Endret av Tittoffer
  • 2 uker senere...
Skrevet
Ja det ligger fortsatt på Add/remove lista men når jeg trykker på Avinnstaler så avinnstalerer den.. men det er fortsatt på listen???

Jeg vet ikke helt hva som kan være galt. Er det slik at du avinstallerer og ser at den avinstallerer seg, men så er den fremdeles i listen, og hvis du avinstallerer en gang til så ser du at den da også avinstallerer seg?

Skrevet
ja, og når jeg prøver å innstalere på nyt står det at det allerede er innstalert ??

Hvis alt annet feiler, så prøv å slette installasjonsmappen (vanligvis C:\Program Files\Bethesda Softworks\Oblivion), og se om du ikke kan reinstallere spillet da. Du vil miste alle modifikasjoner, men lagrede spill vil bli tatt vare på, dersom disse ikke har forsvunnet under en av avinstalleringene du prøvde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...