Xcrtry Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Heisann Lurte på om det fantes et program der det gikk ant å få tilbake ting som du har slettet, eller om det går ant å hente ting tilbake etter formatering? Takker for svar
Traxor Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Heisann Lurte på om det fantes et program der det gikk ant å få tilbake ting som du har slettet, eller om det går ant å hente ting tilbake etter formatering? Takker for svar etter formatering sies det at det ikek skal ligge igjen spor etter tidligere filer/data. men om du ikka har formatert og fortsatt vil ha tilbake gammle ting som er sletta helt ut av papir kurv osv osv.. så kan du jo ta system gjennoppretting under start->alle programmer->tilbehør->systemverktøy->systemgjennoppretting. dete r det ebste svaret jeg kan gi deg..
wizeman Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Ja det går an, står maange innlegg om det, søk i forumet!
hernil Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 (endret) Jo fortere du gjenoppretter filene, jo større sjanse er det for å redde dem. Det skal vel teoretisk sett være mulig å redde det selv etter en formatering, men da skal du være heldig. Noen programmer som gjør jobben, Recuva og GetDataBack. Hvis du er virkelig desperat etter å redde filene dine så oppsøk ibas, de redder det meste av tapte filer, men koster (mye). Systemgjenoppretting redder så vidt jeg vet ikke filer, men tilbakestiller bare nylig endrede innstillinger. Trenger du mer info så søk på forumet eller Google og du vil få mange treff. Endret 8. april 2008 av hernil
redsword Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 det beste er å kontakte IBAS. for når du bruker Getdataback osv.. så får du ikke alle filene du vil ha tilbake. Det bruker som regel å være masse ødelagte filer. IBAS er veeeeldig dyr i drift. hadde en kunde som ville ha tilbake sine filer etter en formatering.. det ble ikke billig for å si det sånn. men du får tilbake alt du har mistet da.
miCro Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 det beste er å kontakte IBAS. for når du bruker Getdataback osv.. så får du ikke alle filene du vil ha tilbake. Det bruker som regel å være masse ødelagte filer. Det stemmer ikke. GetDataBack kan redde samtlig filer og få de tilbake i samme stand som før gitt at man ikke har gjort noe annet med disken etter den ble formatert. Jeg har brukt programmet ved flere anledninger, og samtlig ganger har alle filer blitt reddet ut i samme stand som før.
redsword Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 jeg gjorde det for en kunde her for noen måneder siden. Det var masse bilder samt dokumenter som ikke kunne leses og vises. Så jeg er ikke *fan* av getdataback.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå