RedXIII Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Jeg kunne godt tenke meg et flyspill som har mye simplere kontroller enn at man må bruke hele tastaturet ganger 5, som jeg har inntrykk av at alle flyspill til PC krever for tiden :/ Jeg likte veldig godt Pilot Wings til SNES i sin tid, men vil gjerne ha noe som krever mer enn 2 knapper Det er i grunn mest "joyriding" jeg kunne tenke meg, og ikke bare skyting av fiender, er det noen som vet om et spill som passer beskrivelsen? Og helst et som ikke er så veldig gammelt ettersom Vista er forferdelig slitsom på eldre spill.
akristina92 Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Tja, Flight Simulator-serien er jo ikke så vanskelig om man har en joystick, så det er jo noe du kan vurdere.
RedXIII Skrevet 8. april 2008 Forfatter Skrevet 8. april 2008 (endret) Tja, Flight Simulator-serien er jo ikke så vanskelig om man har en joystick, så det er jo noe du kan vurdere. Men er ikke det slik at det spillet krever alt man har av taster på tastaturet? Eller er det sånn at man kan klare seg uten hvis man har en joystick med noen knapper? Endret 8. april 2008 av RedXIII
Bjonski Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Tja, Flight Simulator-serien er jo ikke så vanskelig om man har en joystick, så det er jo noe du kan vurdere. Men er ikke det slik at det spillet krever alt man har av taster på tastaturet? Eller er det sånn at man kan klare seg uten hvis man har en joystick med noen knapper? FS serien er neste umulig å spille med tastatur.. Det går rett og slett for tregt. FSX har mulighet for å styre på musa, men krever litt av pcen. FS9 er fantastisk hvis du får inn rette addons, og har en joystick.
akristina92 Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 (endret) Tror man skal klare seg ganske greit uten, ja. Har selv prøvd med tastatur, og det var litt som du sier ja, en hel haug med knapper som måtte trykkes på titt og ofte. EDIT: Nå går jeg litt off-topic her, men men. Bjohansen: Er FS9 Flightsimulator 2004? Eller er det et ekstra spill i mellom 2004 og x? Og kunne du anbefalt noen addons? Endret 8. april 2008 av Flaringo
RedXIII Skrevet 8. april 2008 Forfatter Skrevet 8. april 2008 (endret) Har en helt ny PC, så da burde jeg klare å kjøre FSX fint Da får jeg teste Flight Simulator, har en 10 knappers gamepad (dualshock-type) for nå, men hvis det virker greit vil jeg kjøpe meg en joystick så jeg får den riktige følelsen Takk for hjelpen. Endret 8. april 2008 av RedXIII
k_forb Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 hva med "Triplane Turmoil II" enkelt klassisk flyspill, ikke no simulator! trenger bare å holde kontroll på 4-5 knapper, maks. K
Beritaron Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Her er et lite utvalg gratis spill basert på åpen kildekode, med enkel til noe mer avansert grafikk. *CRRCsim *FlightGear *Thunder & Lightening *ACM *Air Traffic
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå