bandreas Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Hei. Satt med en venn som skulle lage en macro som gjør at warrioren hans bytter til skjold, hopper i defencestance, og kaster spell reflection. Macroen vi fant står slik: This macro is very nice for warriors who PVP. First click equips your shield and casts Defensive Stance, the second click casts Spell Reflection. Especially useful when a mage has trapped you with frost nova and your trinket is on cooldown. His pyroblast will come back right at him :-). Right click will re-equip your normal weapons. Putting Blood Rage between Defensive Stance and Spell Reflection may be another option for more rage but needs one click more to work. /equipslot 16 [button:2] <mainhand weapon> /equipslot 17 [button:1] <shield>; [button:2] <offhand weapon> /castsequence Defensive Stance, Spell Reflection /stopcasting Using spell reflect from battle stance rewards 10% damage reduction at the cost of changing stances. For those with Tactical Master spell reflecting in defensive stance is recommended. If you do not and don't have blood rage available staying in battle stance to reflect can be superior. Men vi fikk den ikke til å fungere. Det vi tenkte vi måtte gjøre var å bytte ut <mainhand weapon> med selve navnet på mainhanden. Det samme med offhand og skjold. Er det noe annet vi må gjøre? Vi beholdt "<" og ">" rundt våpennavnene(testa ikke så veldig mye ) Noen som kan dette og kan poste macroen slik at den fungerer? Våpnene han har som fury spec er Fool's Bane i mh og Emerald Ripper i oh. Skjoldet han har er Shield of Impenetrable Darkness. Hadde vært knall
Gnimmels Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Synes den macroes så litt merkelig ut, men du skal uansett fjerne < og > fra rundt våpennavnene... Hvorfor ikke gå til battle btw? Og ser også ut til at denne macroen er lagd for DW-fury warriors som går for PVP?!? Finnes de? Er det ikke bare 2h-arms som er greia for PVP?
Gnimmels Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Har en annen macro jeg fant på arenajunkies her: /cast [stance:1/3]Defensive Stance /equip YOUR 1H /equip YOUR SHIELD /cast Spell Reflection /cast [modifier:ctrl] Berserker Stance /equip [modifier:ctrl] YOUR 2H Den vil gjøre stort sett det dere vil, men om du holder inne ctrl (kan jo byttes til shift, som jeg har gjort. Smakssak) så ivl den bytte tilbake til zerker og 2h..
bandreas Skrevet 8. april 2008 Forfatter Skrevet 8. april 2008 /cast [stance:1/3]Defensive Stance /equip 16 Fool's Bane /equip Shield of Impenetrable Darkness /cast Spell Reflection /cast [modifier:ctrl] Berserker Stance /equipslot 16 [modifier:ctrl] Fool's Bane /equipslot 17 [modifier:ctrl] Emerald Ripper Blir dette riktig da? Men det jeg er usikker på (han warrior kameraten min og) er, f.eks. [stance1/3] - fungerer det automatisk? Samme med [modifier:ctrl] - skal det stå slik eller må jeg føre inn noe ekstra? Er helt ny til macros for alt anna enn mage og trenger egentlig noe der jeg kan kopiere hele sulamitten og lime inn i en macro slik at den fungerer.
Phalanx Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Hei. Satt med en venn som skulle lage en macro som gjør at warrioren hans bytter til skjold, hopper i defencestance, og kaster spell reflection. Macroen vi fant står slik: .. /equipslot 16 [button:2] <mainhand weapon> /equipslot 17 [button:1] <shield>; [button:2] <offhand weapon> /castsequence Defensive Stance, Spell Reflection /stopcasting ... Noen som kan dette og kan poste macroen slik at den fungerer? Våpnene han har som fury spec er Fool's Bane i mh og Emerald Ripper i oh. Skjoldet han har er Shield of Impenetrable Darkness. Hadde vært knall Bruker denne macroen selv, men er dog 2H MS spec som "alle" andre PVP warriors. /equipslot 16 [button:2] Fool's Bane /equipslot 17 [button:1] Shield of Impenetrable Darkness; [button:2] Emerald Ripper /castsequence Defensive Stance, Spell Reflection /stopcasting Slik skal macroen hans se ut, første venstre museklikk vil slenge på shield, andre klikk vil kaste spell reflection, så høyreklikker du for og sette på offhand våpenet igjen.
tsk2k Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Funker ikke det vett, du må trykke på den macroen to ganger uansett. Finnes ikke "one push" spell relfect, dessverre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå