Larsn2k Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Hvis man kjøper en Ps3 fra Norge, er det da bare mulig å kjøpe/laste ned spill fra EU-avdelingen eller kan man også laste ned fra US store? Har lyst på Tekken 2 Ps: Hvis man laster ned et gammelt Ps1 spill fra Ps3'n sin butikk, så kan man vell spille det selv om man ikke har 60gb'ern?
Elmek38 Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Hvis man kjøper en Ps3 fra Norge, er det da bare mulig å kjøpe/laste ned spill fra EU-avdelingen eller kan man også laste ned fra US store? Har lyst på Tekken 2 Ps: Hvis man laster ned et gammelt Ps1 spill fra Ps3'n sin butikk, så kan man vell spille det selv om man ikke har 60gb'ern? Ja man kan laste ned fra us store ved å lage us konto. PSX spill funker på 40GB versjonen. Men om PSX kjøpt fra us store funker på eu ps3 vet eg ikkje vis det er det du tenker på.
Paisley Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 (endret) Hvis du kjøper en ps3 i norge kan du lage japansk konto, europeisk konto og amerikansk konto som f.eks jeg har gjort og er ingen problem, men jeg vet ikke hvordan det blir med å kjøpe fra f.eks den japanske psn. Ps3 40 gb støtter ps1 spill så det skal ikke være noe problem mener jeg. EDIT: litt sein gitt. Endret 7. april 2008 av Paisley
Phanteon Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Hvis man kjøper en Ps3 fra Norge, er det da bare mulig å kjøpe/laste ned spill fra EU-avdelingen eller kan man også laste ned fra US store? Har lyst på Tekken 2 Ps: Hvis man laster ned et gammelt Ps1 spill fra Ps3'n sin butikk, så kan man vell spille det selv om man ikke har 60gb'ern? Ja man kan laste ned fra us store ved å lage us konto. PSX spill funker på 40GB versjonen. Men om PSX kjøpt fra us store funker på eu ps3 vet eg ikkje vis det er det du tenker på. Kan bekrefte at det funker helt fint.
AndreasGS Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Du får spillene på japansk da. Men hvis ikke det er noe problem så er det gogo
S-r-ex Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Her har du hjelp til US/JP store: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=796821
rosaemil Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 jeg har et spørsmål. Jeg har kjøpt warhawk fra Usa og jeg tenkte på å laste ned booster packen men funker da bosterpacken som er lastet ned fra Eu store eller må jeg laste ned boosterpacken fra Us store.
HerrGhost Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Tror du må laste ned fra US store, eg kjøpte warhawk i butikken, og uten å vite om det var det en amerikansk versjon. Og når eg kjøpte Omega Dawn, på den europeiske storen, så funket det ikkje, så eg måtte bytte warhawk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå