Gå til innhold

Gothic 3 problem - hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Når jeg levler opp, hvordan bruker jeg learning pointsa mine? Jeg får jo ikke brukt dem på 'Attributes', på Strentgh å sånn hvor man trenger dem.. hvordan gjør jeg det?

Og hvordan dropper jeg ting fra inventory?

Endret av moon_blood
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må snakke med trenere for å bruke learning points. De er i de forskjellige byene og i leirer rundt omkring. Og det å droppe ting fra inventory vet jeg ikke. Jeg pleide heller å selge det jeg ikke trengte. I Gothic 3 kan du plukke opp så mye du vil. Så du går ikke tom for plass i inventoryen. :)

Skrevet
Du må snakke med trenere for å bruke learning points. De er i de forskjellige byene og i leirer rundt omkring. Og det å droppe ting fra inventory vet jeg ikke. Jeg pleide heller å selge det jeg ikke trengte. I Gothic 3 kan du plukke opp så mye du vil. Så du går ikke tom for plass i inventoryen. :)

Ok, takk for svar! :D

Attributene da, strength og sånn, går den opp automatisk?

Skrevet

alle skuill points, inkludert strength ol. må du som sagt til en "trener" for å lære..

mener å huske at du kunne droppe ting ved å høyreklikke på de..eller dra de utenfor inventory og slippe..noe i den dur..

lite tips: i starten av et spill er det lurt å bare følge hovedquest. da vil du få det meste forklart, om ikke med en gang så etter kort tid...(husker ikke så mye fra spillet)

Mvh. 2ball(s)

Skrevet

alle skuill points, inkludert strength ol. må du som sagt til en "trener" for å lære..

mener å huske at du kunne droppe ting ved å høyreklikke på de..eller dra de utenfor inventory og slippe..noe i den dur..

lite tips: i starten av et spill er det lurt å bare følge hovedquest. da vil du få det meste forklart, om ikke med en gang så etter kort tid...(husker ikke så mye fra spillet)

Mvh. 2ball(s)

Hehe, jeg pleier å gjøre omvendt. Synes mainquest ofte er for vanskelig å begynne på med en gang. Så jeg pleier å bare sulle rundt omkring og besøke byer og steder og gjøre en del småquests fra andre som trenger hjelp. Så når jeg er sterk nok gjør jeg mainquestet. :)

Skrevet

Jeg lasta ned en patch fra gothic world, den full patchen, og nå klikker spillet etter å ha spilt i rundt 10 min! Kommer opp en melding om noe som har skjedd også må jeg trykke på "Shut down"... !

Noen andre som har samme erfaring?

Skrevet

Spillet er egentlig fantastisk det. Men det er en del stabilitetsproblemer med det dessverre. Men jeg vet ikke hvorfor det klikker hos deg. Men hos meg funket det helt fint når jeg la inn nyeste patch. Det eneste virkelige negative jeg har å si om spillet er den forbaskede lange loadetiden. Tar over halvminuttet å quickloade. Det er irriterende, spesielt når en dauer 4-5 ganger på rad..

Skrevet
Spillet er egentlig fantastisk det. Men det er en del stabilitetsproblemer med det dessverre. Men jeg vet ikke hvorfor det klikker hos deg. Men hos meg funket det helt fint når jeg la inn nyeste patch. Det eneste virkelige negative jeg har å si om spillet er den forbaskede lange loadetiden. Tar over halvminuttet å quickloade. Det er irriterende, spesielt når en dauer 4-5 ganger på rad..

Ja, spillet er fantastisk. Jeg elsket de to første timene jeg fikk spille før spillet begynte å fucke! Det er så utrolig irriterende!

Kan jeg få en link til en fungerende patch? Det hadde vært alle tiders, jeg har nemlig prøvd noen, men de har bare fått spillet til å klikke enda mer - måtte re-installere osv.

Skrevet
Du burde installere den uoffisielle patchen som er 1.6 tror jeg. Spillte igjennom hele spillet uten å krasje en eneste gang.

Jeg tror det var denne jeg brukte også. Funket helt fint da. Til: moon_blood : Nå har ikke jeg noe sånn spesielt peiling, men kanskje du skulle prøvd å legge inn nyeste drivere på skjermkortet hvis det er en stund siden du gjorde det? Vet ikke om det vil bedre det eller ei, men kanskje verdt å prøve?

Skrevet
Du burde installere den uoffisielle patchen som er 1.6 tror jeg. Spillte igjennom hele spillet uten å krasje en eneste gang.

Jeg tror det var denne jeg brukte også. Funket helt fint da. Til: moon_blood : Nå har ikke jeg noe sånn spesielt peiling, men kanskje du skulle prøvd å legge inn nyeste drivere på skjermkortet hvis det er en stund siden du gjorde det? Vet ikke om det vil bedre det eller ei, men kanskje verdt å prøve?

Pcen min er splitter ny, kom fra service på komplett for noen uker siden. Er en topp maskin med de beste attributtene man har på markedet (nesten i alle fall).

Skjønner virkelig ikke problemet jeg..

Kunne jeg fått en link til en patch?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...