Gå til innhold

Letteste måte å legge inn video på One.com?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et One.com-domene og skal legge inn egne DV-opptak (konvertert til WMV, antar jeg). Men hva er den beste måten? Er det enklest å legge dem på Youtube og bare legge en peker på hjemmesiden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår. Det er nok ikke snakk om så mye, for det er en nettside som bare er spredd til en mindre krets. Men uansett, det blir vel Youtube. Eller er det andre, lignende tjenester som er bedre?

Skrevet (endret)

For one.com er jo alt over 1mb for mye :p

Tror egentlig det bare er å gå for Youtube da de er godt etablerte, men er bare å teste en annen leverandør, se her for flere alternativer.

Edit: Er bildekvaliteten viktig kan du prøve http://www.veoh.com, har selv dessverre ingen erfaring med dem.

Endret av Stealthy
Skrevet

Etter å ha vært innom 5-6 tjenester har jeg funnet ut at ourmedia.com passer best for meg. Der kan jeg lett linke, og det er ikke så mye søking. Dette er ting jeg helst ikke vil ha noe stort publikum på (siden ungene er med på enkelte opptak, og de syns det er litt flaut), og på ourmedia.com er det ingen begrensninger heller. Flash i høy kvalitet funker utmerket!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...