n4w Skrevet 8. april 2008 Forfatter Skrevet 8. april 2008 Og hvor lang tid tar det å spille gjennom FarCry? Et kvarter? det tar nok ikke et kvarter min venn har spilt litt av det og sånn jeg kan se det virker det kanske langt. Han skrev "Far Cry", ikke "Far Cry 2". Og dessuten så går det ikke å anbefale Far Cry 2 siden det ikke er utgitt. Daså har bare lest et sted om Far Cry 2, trodde kansje det var utgt
wingardium Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Anbefaler C&C 3 eller andre i serien, men går ut ifra det nyeste er mest interessant. Av FPS er det cod4 og tf2 (orange box) jeg anbefaler
n4w Skrevet 8. april 2008 Forfatter Skrevet 8. april 2008 har vurdert orange box litt faktisk. men har allerede en bestiling på cod4. får se når det gjelder andre spill, men ser for meg og kjøpe crysis sånn litt etterhvert
vikingkylling Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Vet det tar lang tid å gå gjennom FarCry (har spilt det selv), men om det tok han under to timer å gå gjennom Crysis kan man jo begynne å lure. Når det gjelder hvilket C&C som er mest interessant spørs det hva du ser etter. Vil du ha pen grafikk ser det selvsagt C&C3. Vil du ha historie bør du starte på C&C1 og jobbe deg oppover. Vil du ha bra enheter kommer det ann på hvem du spør.
Samegerilja Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Har tilsammen spillt cod4 online nu i ca 2 dager. Sliter enda med noen challenges som e ganske frustrerende og få til ;I. Elsker Cod4, et godt valg du har gjort
n4w Skrevet 9. april 2008 Forfatter Skrevet 9. april 2008 Har bursdag i dg å skal innom den lokal spillbutikken og kjøpe CoD4 i starten
Samegerilja Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Har bursdag i dg å skal innom den lokal spillbutikken og kjøpe CoD4 i starten Gratulerer med dagen isåfall! Og happy fraggin
Erasus Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 (endret) Gratz med dagen ja, CoD4 var et godt valg. Endret 9. april 2008 av Erasus
n4w Skrevet 9. april 2008 Forfatter Skrevet 9. april 2008 nå er det rett til butikken etter skolen.... det tar så lang tid å vente så jeg sløser litt tid her jeg
Kuroneko Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Gratulerer med dagen, ja. Skulle til å anbefale CoD4 på det varmeste, men det later til at du allerede har bestemt deg. Tror du vil bli fornøyd.
n4w Skrevet 9. april 2008 Forfatter Skrevet 9. april 2008 har jo hørt så mye om at det er så kort. Men det skal vist være en tøff multiplayer funksjon. gleder meg til å prøve det og takk foresten
Hestvik Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Hvorfor i svarte er det ingen som anbefaler Rainbow Six Vegas 2?? Det kommer jo ut i morgen jo, og 1ern var jo genial!
Grand Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Har bursdag i dg å skal innom den lokal spillbutikken og kjøpe CoD4 i starten Gratulerer med dagen isåfall! Og happy fraggin Grattis med dagen , du kommer ikke til å angre på COD4. Bra singelplayer og like god multiplayer
n4w Skrevet 9. april 2008 Forfatter Skrevet 9. april 2008 Men så lurte jeg på noen andre ting: Hadde det vært et godt valg og kjøpt world in conflict? har ikke hørt så mye om det heller
Stellis Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Hvorfor i svarte er det ingen som anbefaler Rainbow Six Vegas 2?? Det kommer jo ut i morgen jo, og 1ern var jo genial! Kanskje fordi ingen har prøvd spillet til pc? Dessuten sier ubisoft at det kommer ut på torsdag den 17, og ikke den 10, så tror nok du tar feil der!
Hestvik Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 Hvorfor i svarte er det ingen som anbefaler Rainbow Six Vegas 2?? Det kommer jo ut i morgen jo, og 1ern var jo genial! Kanskje fordi ingen har prøvd spillet til pc? Dessuten sier ubisoft at det kommer ut på torsdag den 17, og ikke den 10, så tror nok du tar feil der! Mener du at det ikke kommer før om en uke?? Jeg som hadde fulgt slippdatolisten til gamer.no! Så du er 100% sikker på at det er den 17. spillet blir gitt ut?
TCi Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 Men så lurte jeg på noen andre ting: Hadde det vært et godt valg og kjøpt world in conflict? har ikke hørt så mye om det heller Anbefales på det sterkeste. Eneste spillet jeg klarer å spille online Fikk også 10/10 her på Gamer.no: http://www.gamer.no/artikler/world_in_conflict/43522
n4w Skrevet 10. april 2008 Forfatter Skrevet 10. april 2008 Se der ja da får vi bare få økonomisk nok til og kjøpe spill
joaksle Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 Call of Duty 4 er å anbefale på det sterkeste! Multiplayeren er helt råå! + en kul singeplayer :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå