n4w Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Mornsann! Har nå tenkt meg å kjøpe et nytt spill. Men er ikke helt 100% sikker på hva jeg burde kjøpe. JEg ser for meg et evt. skytespill (crysis, cod4 osv..) eller strategispill (evt World In Conflict) Men så tenkte jeg at jeg kansje kunne fått noen anbefalninger fra dere? takk for svar
Bjonski Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 CoD4 kan trygt kjøpes. Noe av det beste jeg har spilt(singelplayer tho) Det er kort, men absolutt verdt pengene. Også er det jo multiplayer som er verdt å prøve.
TAS Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Hvis det er skytespill du er ute etter vil jeg anbefalle,Cod4 eller Frontlines:fuel of war.
Joney Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Mornsann! Har nå tenkt meg å kjøpe et nytt spill. Men er ikke helt 100% sikker på hva jeg burde kjøpe. JEg ser for meg et evt. skytespill (crysis, cod4 osv..) eller strategispill (evt World In Conflict) Men så tenkte jeg at jeg kansje kunne fått noen anbefalninger fra dere? takk for svar Crysis er et spill som er laget for å skryte av grafikken skulle man nesten tro. Utrolig dårlig bugtesta, syltynn story og ikke minst utrolig kort. Jeg hadde ca 1.5 timer totalt gameplay da det var runda... Anbefaller: FPS: COD4 Strategi: Company of Heroes, Command and Conquer Generals, World in Conflict
Fiffik78 Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Mornsann! Har nå tenkt meg å kjøpe et nytt spill. Men er ikke helt 100% sikker på hva jeg burde kjøpe. JEg ser for meg et evt. skytespill (crysis, cod4 osv..) eller strategispill (evt World In Conflict) Men så tenkte jeg at jeg kansje kunne fått noen anbefalninger fra dere? takk for svar Crysis er et spill som er laget for å skryte av grafikken skulle man nesten tro. Utrolig dårlig bugtesta, syltynn story og ikke minst utrolig kort. Jeg hadde ca 1.5 timer totalt gameplay da det var runda... Anbefaller: FPS: COD4 Strategi: Company of Heroes, Command and Conquer Generals, World in Conflict COD4 er fryktelig kort, men har ikke prøvd multiplayer. Selv lurer jeg på Gears of War, noen som kan anbefale det?
Malactica22 Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Jeg kan hjertevarmt anbefale Gears of war kjempe morsomt særlig i multiplayer campaign med en kompis, men singelplayern er rå drit bra action, grafikk på topp hvis pcen din klarer det , og veldig rå barske charachters. synes selv gears of war er mye bedre en Cod4 eller crysis ( som var ganske kjedelig) så gears of war tumbs up
f0kus Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Hvis du liker strategispill, så bør du vurdere noen i Command & Conquer serien, geniale spill Hvis du liker strategispill, så bør du vurdere noen i Command & Conquer serien, geniale spill Eller kanskje Starcraft
Kharan Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Crysis er et spill som er laget for å skryte av grafikken skulle man nesten tro. Utrolig dårlig bugtesta, syltynn story og ikke minst utrolig kort. Jeg hadde ca 1.5 timer totalt gameplay da det var runda... Anbefaller: FPS: COD4 Strategi: Company of Heroes, Command and Conquer Generals, World in Conflict Du kjørte gjennom Crysis på 1.5 timer på forste forsøk? Visste ikke at det gikk an engang, sprintet du gjennom alle nivåene? I så fall kan man trygt si at du har gått glipp av mye av spillet om du ikke har tatt deg tid til å se hva ellers spillet byr på.. Til sammenligning brukte jeg et sted mellom 8 og 10 timer på Crysis.
Joney Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Jess 1.5 timer er ikke sikker på om det var så mye engang... kan sjekke når jeg kommer hjem. Btw. Testa det hos en kamerat i går på max grafikk bare for å ha prøvd det på max. Da klarte vi å finne 5 forskjellige bugs derav blant annet at jeg plutteselig hadde 4 armer..
Erasus Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Call of Duty 4 er definitivt verdt det, single player er kanskje kort, men det er en opplevelse av de sjeldne. Multiplayer er enormt populært og du kommer til å kose deg i mange timer online også.
TCi Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 (endret) Crysis er et spill som er laget for å skryte av grafikken skulle man nesten tro. Utrolig dårlig bugtesta, syltynn story og ikke minst utrolig kort. Jeg hadde ca 1.5 timer totalt gameplay da det var runda... Akkurat. Det er umulig. Bare de to første banene tar ca. 1 en time å klare. Kjørte gjennom hele Crysis på delta forrige helg. Tok rundt 4-5 timer. Og da gikk jeg ganske fort gjennom. Crysis er en nytelse av et spill. Snøbanen var en nedtur men. Beste med spillet er de mange taktikkene du kan gjøre. Kan ha mange timer moro med bare en base. Noe jeg utnytter godt hver gang jeg runder spillet. Har vel gjort det 3-4 ganger nå. Ikke rart du ikke likte det når du gikk gjennom det for å lete etter feil. Crysis er et meget godt spill, tross sine feil. World in Conflict kan jeg anbefale på det sterkeste. Det beste strategispillet i fjor. Jeg har nesten bare spilt det online, eneste onlinespillet jeg holder ut med. Bioshock kan også være noe for deg. Verdt en titt iallefall. Endret 7. april 2008 av TCi
Book Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 World in Conflict kan jeg anbefale på det sterkeste. Det beste strategispillet i fjor. Jeg har nesten bare spilt det online, eneste onlinespillet jeg holder ut med. *Host* Company of Heroes *Host*
Minozx Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Strategi spill so er bra er klart Age of Empires 2. bra ultigame spill(Lan), og bra singleplayer spill. litt gamelt, og ikke av den beste grafikk, men jeg anbefaler det. World of Warcraft er også et veldig bra spil, men det er månedsavgift på det.
Joney Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 ja, jeg spiller alltid et nytt FPS på easy første gang. Men det er ikke poenget: 43 min faktisk
Book Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 ja, jeg spiller alltid et nytt FPS på easy første gang. Litt teit spør du meg men ok.
Erasus Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Strategi spill so er bra er klart Age of Empires 2. bra ultigame spill(Lan), og bra singleplayer spill. litt gamelt, og ikke av den beste grafikk, men jeg anbefaler det. World of Warcraft er også et veldig bra spil, men det er månedsavgift på det. WoW har det med å fort gå over fra å være et spill til å være et livsstil. Anbefales ikke.
Kharan Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 ja, jeg spiller alltid et nytt FPS på easy første gang. Men det er ikke poenget: 43 min faktisk Ser også at du har fortsatt på en save på Reckoning som er 24 minutter gammel.. om du seriøst har sprintet gjennom hele spillet frem til slutten på 24 minutter kan du like gjerne innrømme at du har med vilje gått glipp av over 90% av innholdet. Lekse: Spill Crysis på Delta.
Stellis Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 ja, jeg spiller alltid et nytt FPS på easy første gang. Men det er ikke poenget: 43 min faktisk Ser også at du har fortsatt på en save på Reckoning som er 24 minutter gammel.. om du seriøst har sprintet gjennom hele spillet frem til slutten på 24 minutter kan du like gjerne innrømme at du har med vilje gått glipp av over 90% av innholdet. Lekse: Spill Crysis på Delta. Han kan virkelig ikke ha kost seg med det spillet.. 38 kills? Er ikke det veldig lite til et skytespill å være da??
Kharan Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Eneste måten han kan ha så lite som 38 kills er om han hele tiden har brukt bedøvelsesfunksjonen og latt fiendene ligge igjen levende. For å si det slik - jeg tviler.
Joney Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 (endret) Eneste måten han kan ha så lite som 38 kills er om han hele tiden har brukt bedøvelsesfunksjonen og latt fiendene ligge igjen levende. For å si det slik - jeg tviler. Det somer fett på crysis er jo å buke invisibility og stealthe igjennom, så ja, jeg bruker bedøvelse pilene og dreper kun dersom det er mer en 2 vakter som skyter på deg samtidig. Men det du sier er at jeg liksom har arrangert et printscreen, what..? :!: Folkens, dere kan tro hva dere vil, poenget er at jeg mener at crysis bare er en stor skuffelse som ovehodet ikke er verdt pengene. Dersom du har lyst på et spill med masse bugs, kort gameplay og syltynn story er det bare å slå seg løs. Dette er min mening og jeg kunne ikke brydd meg mindre om noen har noe å si på det. End of discussion. edit: leif Endret 7. april 2008 av Joney
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå