GLN Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 (endret) Som tittelen sier, hvilke(n) debuffer hater du mest? Og hvorfor. Endret 6. april 2008 av Pirja
Skurupu Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Som tittelen sier, hvilke(n) debuffer hater du mest? Og hvorfor. MC! Liker ikke at andre styrer karakteren min.
Alpakasso Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Weakened Soul. Evig shield hadde jo vært moro...
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 MC er bare fint, så lenge det er jeg som bruker det på en annen. Weakned sould er irriterendes.. Også fjerne cd på powerword: shield også. Da kan vi spamme det
Gnimmels Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Stuns... Helt klart. Er bare så jævli plagsomt. Spesielt å få mange etter hverandre!
v-gard Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 De debuffsa du får i EPL og WPL er stygge som melee. Chance to hit reduced by ørtenhundreogførti.
The Stig Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Wrath fra Solarian ... i all hovedsak fordi den er litt kjedelig om du står i en gruppe.
Skurupu Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Debuffen på RoS er også stygg. Den som drainer max mana.
Poseboen Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Alt som gjør at jeg ikke kan gjøre noe. Ufattelig irriterende å ha null kontroll.
Overguard Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Drain mana/life i arena, utrolig irriterende at man bare ikke kan løpe bak en vegg eller noe slikt for å få bort debuffen
Ajaco Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Fear, å bli chainfearet er så maks provoserende, du kan bli dotta rumpa full, så når du er ute av fear har du 50% mindre HP, OG du går vekk fra motstanderen din.
storken Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Hibernate, jeg klikker mentalt om jeg som druid blir sleepa! Pisser meg MAX off.
Moonshield Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Hibernate > Shapeshit (ja, jeg skrev det med vilje) som fjerner alt av speeddebuffs... FAEN jeg hater druids, overpowered faenskap.
Ajaco Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Hibernate > Shapeshit (ja, jeg skrev det med vilje) som fjerner alt av speeddebuffs... FAEN jeg hater druids, overpowered faenskap. Joda, de er gode, men hvilken debuff synes du var mest irriterende? 0o
Moonshield Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Daze. Faen så plagsomt når du har low hp og akkurat er på vei til å komme ut av combat, så får du daze. Og andre slowdebuffs... Crippling Poison...
.tomf Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Daze eller MC. :/ Men MC er fint hvis den som gjør det er grei. Var i SW en gang, og ble buffet med waterwalking, earthshield, fortitude etc. Og ble healet når jeg ble angrepet av tards.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå