Urizk Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Jeg leter etter en bærbar datamaskin jeg kan bruke til å spille Age of conan på. Jeg ser etter noe i priskallen 13000-15000. Har dere noen anbefalninger?
Mompen Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Ville mest sannsynlig tatt en kikk på Dell sine XPS-laptoper, evt Multicom.no sine Compal-maskiner Er det lansert noen offentlige minimumsspesifikasjoner for AoC enda?
Urizk Skrevet 6. april 2008 Forfatter Skrevet 6. april 2008 (endret) Nei er ikke kommet ut krav, men må skaffe meg en ny data, og jeg drar mye rundt til folk og spiller så vil helst ha en bærbar som ivertfall funker ganske bra med et nytt spill. Tenkte litt på denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=344994 Endret 6. april 2008 av Urizk
glennviruzz1 Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 eller denne http://www.hardware.no/artikler/toshiba_sa...te_x200/44822/3
Urizk Skrevet 7. april 2008 Forfatter Skrevet 7. april 2008 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt denne bærbaren, finner den ikke på noen nettbutikker. Har også sett litt på Dell's XPS M1730. Er litt over min prisklasse, men kan få råd til den med litt iherdig jobbing.
Snorre Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 (endret) Dell XPS 1730 er vel en av de beste bærbare du får til spilling i den størrelsen og prisklassen. Med Nvidia 8800M GTX i SLIfår du svært god ytelse, sannsynligvis nok til å kjøre Age of Conan mer enn brukelig. Eneste problemet blir vel at batteritiden blir svært dårlig (kraftig maskin dette), og den kommer garantert til å være varm, hvilket betyr en del viftestøy. Endret 7. april 2008 av Snorre
vestlia Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Age of Conan er jo et online rpg, så det vil vel kanskje ikke ha verdens største krav? Vil vel fint greie å kjøre det med et 8600GT kort tenker jeg, men skal du opp på maks i alle instillinger trenger man vel et litt bedre!
Urizk Skrevet 12. april 2008 Forfatter Skrevet 12. april 2008 Lurte bare på om noen kunne linke noen gode bærbare til å spille på i prisklassen 13.000-16.000. Blir ganske forvirret av å se over alle på nettbutikker. Og om noen har noen formeninger om de bærbare som Multicom bygger selv, de virker rimelige, men hvor bra funker de egentlig?
danihb Skrevet 12. april 2008 Skrevet 12. april 2008 Systemkrav for AoC: 1.10 What sort of PC is required to play Age of Conan? Required OS: Windows Vista/XP Processor: 3GHz Pentium IV RAM: 1GB RAM Video Card: Shader Model 2.0 and 128MB ram, nVidia GeForce 6600 Recommended Processor: Intel Core 2 Duo 2.4 GHz (E6600) or better Video Card: NVIDIA GeForce 7900 GTX or better RAM: 2GB or more Enhanced for: DirectX 10, 64-bit processors, multi-core Supports Parental Controls on Windows Vista Link
uthufhtrhyhfg Skrevet 12. april 2008 Skrevet 12. april 2008 Kjenner en som er betatester for Age of Conan! Han sier spillet krever noe helt sinnsykt til pc!
Urizk Skrevet 15. april 2008 Forfatter Skrevet 15. april 2008 Lurte på hva folk mener om Multicom Kunshan D900 Og hvordan Multicom er sånn genrelt sett når det gjelder deres byggede bærbare dataer
OlaStandal Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Lurte på hva folk mener om Multicom Kunshan D900Og hvordan Multicom er sånn genrelt sett når det gjelder deres byggede bærbare dataer Enig med Urizk der..^^, Multicom er veien og gå :!:
Pondus81 Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Får de plass til desktop-prosessorer i en bærbar? Mektig.. Og G2SG har jeg selv. Den er brukbar til Battlefield 2142 og Frontlines: Fuel of War, men jeg tror den faller gjennom på Age of Conan.. Rett og slett for dårlig skjermkort. Ihvertfall med litt høvelige settings. Multicom PCen er jo å anbefale hvis de får plass til vanlig desktop-prosessorer. Aldri hørt om dette før. Ellers vil jo prisen overstige DELL XPS 1730 når du velger 2 GTX og OS. Dette er inkludert på XPSen.
Jossi2008 Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 Får de plass til desktop-prosessorer i en bærbar? Mektig.. Og G2SG har jeg selv. Den er brukbar til Battlefield 2142 og Frontlines: Fuel of War, men jeg tror den faller gjennom på Age of Conan.. Rett og slett for dårlig skjermkort. Ihvertfall med litt høvelige settings. Multicom PCen er jo å anbefale hvis de får plass til vanlig desktop-prosessorer. Aldri hørt om dette før. Ellers vil jo prisen overstige DELL XPS 1730 når du velger 2 GTX og OS. Dette er inkludert på XPSen. Ville nå tro at du skal kunne spille Age of Conan på ASUS G2Sg, jeg kan jo spille Lord of the Rings Online på Ultra High graphics med DX10. Ville nå tippe at jeg kan spille Age of Conan på Medium MINST. (Kanskje du har en annen versjon av ASUS G2Sg enn meg)
Cowboystrekk Skrevet 5. mai 2008 Skrevet 5. mai 2008 DU bør virkelig velge en bærbar med minst et 8800m GTX-skjermkort til AoC. Ser mange som sitter på 8600m GT og ligende må kjøre spillet på low (riktignok beta ennå da men), og jeg blir ikke overrasket om systemkravene øker etterhvert som spillet får flere ekspansjoner etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå