bjaa Skrevet 1. mars 2003 Skrevet 1. mars 2003 Hallo Jeg og en kamerat deler i helga min adsl 704128 linje, og vi prøver å spille over nettet, men når bare en av oss er inne, har vi normal ping (ca 4+-50) men når vi er to stykker så spretter pingen opp i ca 600... Hva kan være galt? er det noe vi kan konfigurere? For jeg har linka før over nettet på samme server og da var vi 3 stykker, men daw hadde alle "min" cs...De virka jo da...hva kan det være?
harald_ Skrevet 2. mars 2003 Skrevet 2. mars 2003 Hallo Jeg og en kamerat deler i helga min adsl 704128 linje, og vi prøver å spille over nettet, men når bare en av oss er inne, har vi normal ping (ca 4+-50) men når vi er to stykker så spretter pingen opp i ca 600... Hva kan være galt? er det noe vi kan konfigurere? For jeg har linka før over nettet på samme server og da var vi 3 stykker, men daw hadde alle "min" cs...De virka jo da...hva kan det være? noe er alvorlig galt ja, det er det ingen tvil om. Jeg ligger liksom på 50 med ISDN :-?
bjaa Skrevet 2. mars 2003 Forfatter Skrevet 2. mars 2003 Fant ut feilen, den sto på 28.8k i internet games greia, nå virker det fint, fikk det til akkuratt, men litt kjipt da, linka hele helga uten å spille over nettet...For en liten bagatell egentlig, som kan utvikle seg til et så stort problenm...
flash-- Skrevet 6. mars 2003 Skrevet 6. mars 2003 sikker på at du har system krava til spillet ???? vis ikke du har det eller ikke ha stillt det inn ( gjør det ) :wink:
bjaa Skrevet 8. mars 2003 Forfatter Skrevet 8. mars 2003 Jo da, ahr en p4 [email protected] og geforce 2 pro, klarer cs fint den, det lagger ikke nå lenger, måtte bare stille in noe på internet options i cs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå