Thunderr Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Mitt i eksamen tiden for meg, men har planer om å game litt i sommerferien og stikke ein tur til warpzone og vikingskipe å lane litt der Men eg skal nyte lvlinga, ikkje sånn som på wow da det nesten var ein stor konkuranse om å komme først til lvl 60 Age of conan skal ver kjekt, ikkje pes
Timeo Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Hadde vært kult med en hel gjeng som hadde pelsklær, tønner med mjød og en hel gris som hang og stekte på et bål, som satt og spilte noen av de første dagene med AoC
Johari Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Får ikkje ferie før den 28 juni dessverre. Men det kommer garantert til å bli sene netter på meg.
haffi Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Jeg er så heldig at jeg har en stor låve som er varm og med tilgang til nett! skjønner dere hva jeg mener?
DNA Skrevet 30. april 2008 Skrevet 30. april 2008 Jeg er så heldig at jeg har en stor låve som er varm og med tilgang til nett! skjønner dere hva jeg mener? Du skal spille AoC med dyra?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå