Plank Plank Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 (endret) Jeg ser på http://www.zepto.no/Shop/Config.aspx?confi...585¬ebookid=645 at prosessorene som du kan få med PCen er "kun til vista". Noen som vet om dette stemmer - og hvorfor?`Er det pga krypteringen på hovedkortet? (TPM) Endret 5. april 2008 av nils_wie
Stigma Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Det er så langt jeg kjenner til ingen prosessorer som kun fungerer på vista. Det hadde jo uansett vært en utrolig dårlig idè å produsere noe sånt. Jeg kan ikke finne det du refererer til på den linken, men jeg vil tippe at du feilleser det på en eller annen måte. Sikker på at modellen ikke leveres kun med Vista eksempelvis? -Stigma
Plank Plank Skrevet 5. april 2008 Forfatter Skrevet 5. april 2008 (endret) Nei de kommer uten OS. Dette kommer nok ikke med på Linken jeg skrev, men det står: 14,1" WXGA+ 1440x900 - 6324W 4096MB (2x2048) DDR2 667/PC5300 SODIMM Zepto Zpro2 N-Standard (NBG) Ingen operativsystem ønskes SAMSUNG DVD-RW DL Brænder Norwegian Keyboard Znote 6xx4W - White (170099) 6 Cell batteri NVIDIA® Geforce 8600M GT Miljøavgift Bærbar Manual 6024/6224/6324 NERO Xpress 7 Online Discount 6324 Power Intel® Core™ 2 Duo-processor T9300 (2,50 GHz, Kun Til Vista) 200GB 7200rpm SATA Hårddisk Endret 5. april 2008 av nils_wie
Pastafarian Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Kan vel tenkes at det er pga drivere. Mao Zepto leverer ikke drivere til XP.
Plank Plank Skrevet 5. april 2008 Forfatter Skrevet 5. april 2008 Det er mulig. Men hvorfor skrive 'Kun til vista'? Det er jo ekstremt dårlig reklame! Er de pliktige til det når de ikke leverer drivere? Har man middels+ peiling på PC er jo ikke det noe problem å skaffe de rette driverene selv... Skal ringe de på mandag å sjekke...
SaReX Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Det er mulig. Men hvorfor skrive 'Kun til vista'? Det er jo ekstremt dårlig reklame! Er de pliktige til det når de ikke leverer drivere? Har man middels+ peiling på PC er jo ikke det noe problem å skaffe de rette driverene selv... Skal ringe de på mandag å sjekke... Vel. Å skaffe 10+ drivere til xp, til en pc som ikke er xp kompatibel, er IKKE en dans på roser, tro meg.
beverpower Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 (endret) Zepto har drivere til både Xp og Vista; ftp://ftp.zepto.dk/Znote6324W/Drivers/ Edit: Akkurat bestilt samme maskin! Vet ikke om de skriver det sånn fordi man "får mer ut av" prosessoren om man kjører Vista eller ikke. Ikke vet jeg om det er sånn, men det er jo mye mulig! De har lagt ut drivere til XP, og da kan jeg ikke skjønne annet enn at det skal gå fint også med XP på den! Så å skrive "Kun til Vista" blir vel litt rart?! Endret 6. april 2008 av beverpower
Neoinfinity Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Grunnen til at det står kun Vista er fordi endel avansert strømsparing, som å skru av en av prosessorene som ikke er i bruk, ikke fungerer i xp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå