Monkey553 Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Ikonene på skriverbordet og i mapper er borte.. skriften som er under ikonene er der men ikonene er ikke der.. :S.. kan noen hjelpe? på forhånd takk..
Skagen Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)
kroekkete Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Ikonene på skriverbordet og i mapper er borte.. skriften som er under ikonene er der men ikonene er ikke der.. :S.. kan noen hjelpe? på forhånd takk.. Hei, så vidt jeg vet ligger ikonene dine her: C:\Windows\System32\imageres.dll har du den? Har du eventuelt forsøkt å restarte explorer.exe? Når du høyreklikker på skrivebordet og velger Tilpass (evt. bare skriv person i søkefeltet ved startknappen og trykk Enter), og deretter velger Endre skrivebordsikoner på venstresiden, finner du noe der som kan bidra til å løse problemet? Underlig greie! Mvh Primaxx
LTgriM77 Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 Jeg har samme problem. ikonene er borte når man øker "view" til "extra large icons". gjelder også thumbnails på bilder, filmer osv.. er det noen som har en løsning her?
RIKSTOTO Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 Jeg har en løsning til dere, det er bare å gå tilbake til XP. Jeg synes Windows 98 var langt bedre enn den "nyeste versjonen" av Windows Vista. Nedgrader heller til XP. XP SP3 utnytter heftig maskinen din og er meget raskt Jeg hadde store problemer med Vista når jeg kjøpte PCen med Vista.
1915 Skrevet 14. juni 2008 Skrevet 14. juni 2008 er bare å reboote. har skjedd meg mange ganger etter jeg har quitet et spill. funker med reboot
LTgriM77 Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 hjelper ikke med reboot. gjelder hele filstrukturen på hele maskinen og alle disker. ikke bare desktop.
1915 Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 du har vista, og da kan alt skje neida. men har hatt samme problem i xp. jeg orka ikke å gjøre noe med det så jeg formaterte ;o
AvidGamer Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 Jeg googlet, og det kom opp mangen plasser at dette er et Virus. En fyr kjøre et Anti-Spyware program og det hjalp han. Noen sa dette hjalp: http://lifehacker.com/386108/fix-disappear...-icons-in-vista
1915 Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 du kan jo prøve det da. du kan scanne meg hijackthis og sjekke loggen din på hijackthis.de og så ser du hva som er virus og fjern det da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå