Gå til innhold

Amani War Bear

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg angrep ingen personer.

Nok offtopic nå. :)

Edit: Btw, tok ikke du meg på ignore? "Hurra for ignorefunksjonen", husker jeg du sa. Hvordan ser du postene mine, om jeg så hedert tør spørre?

Endret av Moonshield
Skrevet (endret)
Det er ikke jeg som har spammet forumet med "lol ass" og "zgom funserver"-poster i uker nå. Vær glad noen forteller deg det, virkeligheten kan være hard.

/signed

Har kommentert det før og gjør det igjen. Unødvendig posting bare for å få opp e-peen sin.

Om du ikke har noe annet å si i tråder enn det du gjør i 9 av 10 tilfeller, kan du like godt la være, Moonshield.

EDIT: Sladrer du til moren din om noen kaller deg noe lignende face to face? Teit å rapportere folk bare for at folk konstaterer et faktum, nemlig hvordan du oppfører deg på forumet. Og jeg driter i om du hadde rapportert meg for det. Så have fun med rapporter-knappen din.

Endret av Bjørshol
Skrevet
Edit: Btw, tok ikke du meg på ignore? "Hurra for ignorefunksjonen", husker jeg du sa. Hvordan ser du postene mine, om jeg så hedert tør spørre?

Jeg ignorerer absolutt sjelden folk. Det hender de har noe vettugt å si.

Skrevet (endret)

Denne tråden stenges mer eller mindre midlertidig.

Jeg lar denne forbli stengt siden trådstarter har fått svar også. Ønskes tråden derimot åpnet så kan trådstarter sende meg en pm.

MVH

KVTL

Endret av KVTL
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...