Gå til innhold

GMod 9 hjelp !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, vet noen hvordan jeg skal få gmod 9 til å kome fram i "Mine spill" ? det funker ikke å restarte steam etter at jeg har lasta d ned, og det er så irriterende!

Takker for alle svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå inn i steam\steamapps\sourcemods og sjekk at mappen gmod9 er der først. Kanskje installeren har installert det på feil sted. Når du installerte det så skal du bare legge det rett i sourcemods, ikke lage en undermappe der som du installerer det i.

Skrevet
Gå inn i steam\steamapps\sourcemods og sjekk at mappen gmod9 er der først. Kanskje installeren har installert det på feil sted. Når du installerte det så skal du bare legge det rett i sourcemods, ikke lage en undermappe der som du installerer det i.

Beklager, d funket ikke :(

Skrevet
dude ikke spill gmod 9 spill gmod 10 ingen som spiller gmod 9 mer vel?

Han må ikke spille Online?

Nei, jeg MÅ ikke d..

Skrevet

La nå fyren få spille det han vil.. Han var ikke ute etter å høre at han skulle spille noe annet! Han trengte hjelp til det han spiller.

Skrevet
La nå fyren få spille det han vil.. Han var ikke ute etter å høre at han skulle spille noe annet! Han trengte hjelp til det han spiller.

TUSEN takk :)

Skrevet (endret)

Er ganske sikker på at du MÅ kjøpe Garry's Mod. Jeg hadde en versjon av GM 7, to av GM 8 og et av GM 9. Disse ble borte fra steam straks man kunne kjøpe GM 10, etter at jeg kjøpte dette har de andre versjonene fungert igjen...

Endret av CrazyEagle
Skrevet

Man må ikke kjøpe det nei.. En kompis av meg har lasta ned Gmod 9 gratis, og fått det til å funke. Jeg har dessverre samme problemet som trådstarter :(

Skrevet
Man må ikke kjøpe det nei.. En kompis av meg har lasta ned Gmod 9 gratis, og fått det til å funke. Jeg har dessverre samme problemet som trådstarter :(

få han til å si hva han gjorde da! pliis!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...