Gå til innhold

Dårlig presisjon på G9


Anbefalte innlegg

Min G9 har i noen måneder hatt elendig presisjon.. går ikke ann å lage skrå skreker i paint, er noen vinkler som ikke funker, så da blir det liksom sånne trappetrinn selvom jeg trekker musa i samme rettning. Noen som har opplevd dette før? kan jeg få ny på spaceworld tror dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OMFG. Kjøpte en ny og problemet er der fortsatt :cry: Musematta er ikke problemet, har prøvd uten matte. Har ikke fått prøvd på en annen pc. Hvor kan jeg finne drivere? Sjekka logitech.com men der var det bare set point jeg kunne laste ned.

 

edit:

Sjekka på mammas laptop, samme problemet. Dette er jo litt rart, to forskjellige muser med samma problemet på to pcer?

problemet merkes ikke hvis man bare loker i windows, men når jeg skal tegne runde kanter i photshop blir det umulig. samme med paint asså, er ikke photoshop det er noe galt med

Endret av Soldierr
Lenke til kommentar

du vet vel at det er umulig å få helt runde kanter?

det vill alltid bli litt hakkete pga pikslene, sikker på at du ikke bare har litt vel lav oppløsning elns?

 

for hvis du har samme problemet på to forskjellige PCer med to forskjellige muser er det nok ikke hardwaren det er noe galt med...

Lenke til kommentar

Dude jeg er ikke dum, kan poste et bilde hvordan det ser ut hvis jeg prøver å lage en fin runding.

dette er mest jævelig i fps spill hvis jeg skal headshotte noen med sniper.

og jeg har 1440x900

kan det være at pakkene spaceworld fikk tilsendt er dårlige eller noe?

post-94627-1207478839_thumb.jpg

Endret av Soldierr
Lenke til kommentar

Hei

 

Jeg har tilsvarende problem med min G5 mus. Etter siste windows update oppfører den seg utrolig irriterende. Hvis jeg prøver å bevege den i en rett linje rett mot meg eller rett fra meg (vertikalt på skjermen) så hakker den utrolig masse. Musepekeren beveger seg sikksakk fra side til side. Jeg har prøvd å sett etter den instillingen dere nevner i control panel -> mouze -> pointer options, men jeg kan ikke finne den. Har også lett i Set Point.

 

Er det noen som kan hjelpe meg å finne den? Har ikke klart å finne noe "Logitech Control Panel" bare det vanlige i windows, eller setpoint.

 

mvh

 

edit: tror forresten jeg fant den i set point, men det hjelper ikke uansett om jeg har den checked eller unchecked. noen som vet hva det kan være som er feil?

Endret av Doomcock
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...