diziple Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Hei hei.. Har utrolig nok ikke sett dette forumet før. Jeg har hatt et forsøk på å installere fcom convergence, men jeg havner tilbake til det spørsmålet jeg har stilt meg selv i månedsvis: Hvilken offisiell patch skal installeres til shivering isles? Den som jeg kan installere til oblivion er UK versjonen, men jeg finner ingen UK versjon til shivering isles. Jeg har prøvd den engelske versjonen men den virker alstå ikke. Håper noen kan svare meg på dette
diziple Skrevet 5. april 2008 Forfatter Skrevet 5. april 2008 tehh! Fant ut av det.. patchen var jo allerede installert med spillet. Anyways.. har installert fcom nå og det funker som bare fy!
Miromurr Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Hei! Vet du om man trenger å ha OOO, MMM og WarCry installert for å kunne bruke FCOM? Takk for eventuelt svar! Miromurr
diziple Skrevet 9. april 2008 Forfatter Skrevet 9. april 2008 Heysann.. Det trenger du ikke nei. Se på denne siden: "http://devnull.devakm.googlepages.com/fcomloadorderexpanded" der står det i paranteser nedover lista en del interessante ting
diziple Skrevet 9. april 2008 Forfatter Skrevet 9. april 2008 ehh.. forresten, du trenger ikke warcry og bobs armory, så vidt jeg har skjønt det. Men halve vitsen er nok at det skal være mulig å bruke fran, OOO og MMM sammen uten konflikter mellom dem. En oppdatering av franOOOMMM om du har prøvd den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå